dag 02- jag som liten

haha ja, jag som liten..hmm ja, jag minns att jag var väldigt pratig, väldigt busig ja som sagt som min mamma har berättat så stämmer det nog in. jag hade iaf en rosa väska som jag bar runt överallt precis överallt. i den väskan låg allt från köksknivar till tvdosan. ja jag plockade i allting i denna lilla observera det understrukna.. hur fan fick allting plats är min fråga? jag hade t.o.m mina dockor överallt också, hade ja som sagt nästan allt jag ägde med mig vart jag än var. som sagt mina föräldrar sa att när vi flyttade hit där jag bor nu, så jag var ju bara fyra år när vi flyttade hit shit, elva hela år, aja men iaf fick bara gå till cykelbanan och till gården sen vare stopp för mig men ah iaf, så liksom jag tog med mig nästan allt och ställde mig på cykelbanan tro mig jag ställde mig där och SJÖNG & HÄLSADE på alla som kom och gick förbi eller cyklade förbi. seriöst, att jag inte skämdes... satt t.o.m ute med mina docker och pratade med dom osv. dels att jag också alltid var med mig själv, minns med att jag lekte spion osv när jag var mindre.. haha, ja jag tror folk trodde jag var väldigt konstig men jag var ju ett barn, iaf jag har nog alltid haft det kul när jag var liten, spelade ingen roll fall jag inte var med vänner jag sjöng, lekte med allt jag hittade på. jag var en tjej som hittade på saker, hade alltid kul, var jämt ute oftast. för jag hittade på så otroligt mycket att göra ute. inne gjorde jag det med. och jag pratade hela tiden tro mig min mamma,pappa och min bror tyckte jag pratade för mycket och frågade oftast fall jag kunde vara tyst :$ haha, har alltid sovit med nalle vilket tycker jag är väldigt skönt och rätt mysigt faktiskt. för jag är mörkrädd om nätterna osv. men iaf, jag hade alltid något att göra när jag hade tråkigt, lekte med min kanin, med allt jag hittade i mitt rum. hittade jag ingenting att göra så liksom tog jag bara fram något och satte igång. det jag oftast gör nu är väl att plugga iaf när jag tvingas till det annars spelar jag väl gitarr, fotar smsar för det är jag en jävel på att göra.. skulle seriöst aldrig klara mig utan mobil! seriöst jag skulle nog dö eller något. som sagt jag har en bästavän som jag upplevde alla mina galna minnen med men henne kommer jag berätta om mer sen :) iaf hittade på allt att göra, men nu vet jag inte vad jag ska skriva om. detta beskriver nog hur jag var som liten. var blond också, väldigt påhittig och hade låtsasvänner och har det fortfarande. det är skönt och lättande! men detta handlar nog om den jag var som barn, och juste får inte glömma! jag älskade att bita på skor och jag kröp inte utan jag hoppade på rumpan. haha älskade med att hålla på med mina fötter :$ haha men ja detta var jag som liten, ni ska få lite bilder också!

nyfödd liten josephine :$


mamma pappa & lilla nyfödda jag :$


jag och min allra bästavän<3 farfar vila i frid!<3


jag och mamma<3


bror och jag<3


söt bild på mig ^^


pappa och jag<3











lite bilder :) hårfärgen lockar mig... vill ha så igen.. vara så blond osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0