dag 03- favoritidol

Åh, jag kan lungt säga Kjell Brolle Wallmark jr! Jag vet inte varför men han har varit min idol i 7 hela år, hans röst är så speciell på något vis så grymt mysig! Jag blir så glad över att bara få höra en låt med honom, hans dialekt är grymt mysig man blir ju lite små kär :$ haha, iaf vet inte hur det började men började väl lyssna på honom sen tyckte jag att han blev bättre och bättre för varje gång och varje dag som gick. År 2008 var han med i körslaget tror det var det året, jag kollade varje gång det var så viktigt för mig att se det! Sen stod han i final mot Team Cans eller vad dom hette, jag är helt seriös nu och läs noga det understrukna att jag seriöst röstade på honom mer än 50 gånger! Det är sjukt, så telefonräkningen var inte så grym senare menmen, jag var verkligen kär i honom vilket jag fortfarande är lite smått. Hans låtar är så bra tycker jag, och jag minns att när Gry skulle läsa upp vem som hade vunnit, ur det dära kuvertet. Jag vågade inte höra, seriöst jag höll för öronen sen så såg jag hur Team Cans hoppade av glädje, och jag hörde lite smått hur hon sa " Och vinnaren är.... TEAM CANS!" Gud, jag kände verkligen hur min ögon fylldes med tårar och jag tog tag i det första jag fick tag i, och det var en kudde. Jag minns att jag grät i kanske två timmar(?) över att Brolle inte vann. Jag blev så grymt ledsen! Men nu lyssnar jag på han ibland men inte jämt, men han är min favoritidol, och ja jag är fortfarande lite smått kär, tonårsförälskelse! Och jag gillart för Brolle är grym och så snygg. Verkligen kan verkligen inte förklara hur snygg jag faktiskt tycker att han just HAN verkligen är! Det är grymt, den 6 december 2009 hände ett mirakel trodde jag skulle gå sönder i bitar eller något sådant, jag blev så lycklig kommer jag ihåg! Brolle kom hit till Örebro för det var O Helga natt som dom spelar in som sedan visas på Julafton, och jag stod och hade så bra syn över honom, och jag ljuger inte jag kunde nästan ta på honom! Ååååh, jag blir helt tokig av tanken att jag faktiskt såg Brolle och att han tittade på mig. Gud vilken lycka det var altså! Sen minns jag att jag och Beckah stog och skrek BROLLE BROLLE BROLLE BROLLE! Han log och skrattade lite lätt och sa att Örebro var en grym stad! Ja, tro det eller ej men det sa han. Åh, skulle kunna skriva ner så otroligt mycket om bara honom, men han är min favoritidol och har varit i 7 hela år. Det är grymt! Och jag tycker han är så otroligt snygg, inte många som tycker men jag blir hur lycklig som helst bara jag får något jag vet som just är något med honom! Som i julas så fick jag en Brolle skiva av Beckah, åh jag trodde jag seriöst skulle dö! Dom dära bilderna på honom, åh jag drunknar ju typ! Jag kan sitta och skriva ner hur mycket som helst hur snygg han är osv.. Men det kan jag ju inte. Brolle är mer än bara bäst, och 6 december 2009 är ett datum jag aldrig i hela mitt liv kommer att glömma, för det var då som jag fick träffa honom för första gången! Jag trodde seriöst jag skulle dö, för hjärtat slog hårdare än någonsin! Jag är så lycklig, och hans röst är så grym och mysig, lite Elvis Presley stil, och jag älskart! Brolle är iaf min favoritidol, så nu fick ni veta det!

lite bilder på snyggningen!♥










jag seriöst bara älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0