dag 05- min bästavän

Jätte svårt att bara peka ut en men jaokej min bästavän heter Johanna Asklund, hon och jag träffades när jag var 4 och hon var 6 skulle fylla 7, efter att vi träffats så blev vi otroligt tajta, hängde med varandra varje dag hela tiden och vi bråkade visst det gjorde vi,men vem fan gör inte det? men vi var så söta för fem minuter efter typ så kom jag oftast till dig och frågade om du ville leka så var vi bästavänner igen, oj vi har minnen som är helt oslagbara som när vi sprang ute mitt i regnet och det spöregna och åskade och vi sprang där helt barfota och bara skratta för det var så roligt eller när vi doppa ansiktet i snön, för vi skulle göra ansiktsänglar eller vad det heter eller när vi sprang ute barfota i snön och fyfan vad vi skrek, eller den kvällen vi sov i tält, eller ute i stugan hos min mormor och låtsas morfar när vi jagade varnadra runt den dära poolen och jag skulle kasta vatten på dig men det hamnade på hans rygg istället, eller alla dom gångerna vi har skrattat så tårarna runnit och magen svidit, alla gånger vi haft så jädrans kul, som när vi åt French hotdog på stan och vi stog där och vi fick världens skrattattack och vi bara stog och skratta och vi delade på den och du bara jag vill inte bara ha skinn. HAHA, fyfan vilka minnen vi har, både galna, men så jävla roliga, när vi hade snöbollskrig eller när vi hade gräskrig,vattenkrig när vi körde det dära kortspelet så vi båda skratta som fan åt och vi båda höll på att skratta på oss, alla dom gånger vi har ramlat men vi inte har gråtit utan setat och bara skrattat, det finns så mycket att rabbla upp, eller när jag sa att jag hade fett ont i röven den gången vi skulle cykla och du sa att du hade rövknullat mig och jag bara men ja eller hur, du har ju ingen dildo och du bara jo fast den är jätte liten. haha vi har minnen som verkligen kan bli en hel bok om det nu ska bli så. Vi har hållt ihop i elva hela år nu, det är sjukt minns när vi sa att vi skulle flytta ihop tillsammans när vi blev stora och allting, när vi lekte affär och grejer, när vi satt ute på den stora gräsmattan och lekte med docker och barbie's när vi byggde kojja och lekte i den, när vi var ute varje jävla dag. haha jag saknart fan! Men du är min bästavän oavsett vad, för ingen kan ha så kul när vi är med varandra vi skrattar, pratar om allt mellan himmel och jord och med dig kan jag faktiskt bara vara mig själv, jag kan visa hur jävla cp,knäpp och hur annorlunda jag faktiskt är med dig, jag kan skratta hur jävla failat som helst, jag kan göra saker som jag inte gör annars när jag är med vänner, jag är helt bara mig själv när jag är med dig. För vi har alltid så kul, vi skrattar åt saker som andra inte tycker är roligt, och jag kommer ihåg den kvällen du prata i telefon med din kille och jag satt och porrsurfa och du bara "men jossan vad gör du?" och jag bara "jag porrsufrar vad annars?" och du kollade på mig som om jag vore dum i huvet och bara "fyfan vad äcklig du är jossan" Haha, gud vad kul vi har haft, du finns alltid där för mig när ingen annan gör det, du är den enda som förstår mig, och jag kan berätta allting för dig för jag vet att allting stannar bara hos dig och inte går vidare, kan berätta allting även hur fel allting kan ha gått så finns du där för mig stöttar mig genom det svåra, även fast vi kanske småtjaffsar så har vi ändå jävligt kul tillsammans, jag kan bara vara mig själv när jag är med dig och det känns så grymt för då vet jag att detta är jag och när jag är med dig så mår jag faktiskt bättre än bäst för du får mig att känna mig mer än bara värdefull, vi kanske inte är dom snyggaste brudarna folk har sett men när vi är varandra så har vi alltid lika kul. Folk kan tycka att vi är jävligt konstiga men vi är inte det, vi råkar bara vara en aning annorlunda. Johanna är någon jag trivs med att vara så otroligt mycket, jag kan verkligen inte förklara i ord hur mycket du betyder för mig. Det är du som har funnits för mig när alla andra har vänt ryggarna till och svikit mig. Du har funnits där med dina kramar beredd om att omfamna mig med dom när jag har gråtit, du har alltid fått mig på bättre humör, du känns som min äkta syster, jag kommer aldrig glömma när vi har legat och pratat och bara längtat efter julen och hur kul det skulle vara att fira den tillsammans ja man önskar att det kunde bli så. Johanna du ska veta, oavsett vad som än händer så är du min allra bästavän den jag bara kan vara mig själv med en vän som förlåtit mig i stunder som jag betett mig som skit, varit en dålig jävla fittvän och alla dom gångerna jag mått skit. Jag vet inte vad jag skulle vara eller gjort utan dig faktiskt, skulle nog inte vara den jag är nu skulle nog vara en helt annan person. Är så lycklig att jag träffade just dig för med dig så är jag ju bara mig själv. Inget kan ta ifrån det vi äger, den vänskapen vi har och ger varandra är någon slags kärlek. Du är min allra bästavän även fast du kan vara otroligt knasig så älskar jag dig ändå för tillsammans är vi oslagbara,knasiga och allmänt cp. Förlorar jag dig Johanna då förlorar jag nog hela det liv jag faktiskt lever, då förlorar jag mer än bara mig själv. Jag kommer aldrig att släppa din hand! Jag vill bara säga att jag älskar dig bästavän och utan dig skulle inget vara sig likt och jag skulle aldrig ha så kul i mitt liv som jag har och har haft, och jag skulle aldrig vara jag utan dig. Jag älskar dig!<3

























även fast folk tycker vi är cp,korkade,fula,äckliga,omg & rent ut sagt pinsamma så är det såhär världen älskar att se oss! Finner inga ord för dig, du är bäst bästavän!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0