Dansband♥

hey, eller gokväll sitter här och lyssnar på massa Dansbandsmusik :) så grymt mysigt! Dansband är så fruktansvärt bra, liksom det gör en alltid glad och man kan alltid dansa till det och ja, dansband är fan grymt! Sitter med och tänker och snackar med en göllig pöjk som heter Andrè, haha vi bråkar om vem som är finast osv :) haha sött folk vi är :D haha men iaf sitter här och tråkar lite kollar runt lite på söta bloggar och så :) måste bara påpeka att jag hade nog tre grymt söta klasskompisar som brydde sig om mig när jag var ledsen och grät som sjutton i torsdags! tack för att jag kunde prata med er! Angelica, Fatma & Ankido ni är grymma! ni betyder! Ja, tack för att ni fanns för mig! Nu sitter man här och lyssnar på dansband som sagt och checkar runt överallt :) aja,ska väl dra :) imorgon vet jag inte vad jag ska göra, eller jo jag ska plugga hemkunskap! det har jag bestämt att jag ska göra! och kanske ska träffa Johanna fall hon vill och kan :) aja, hare bra! Så grymt taggad inför Påsklovet som väntar på mig!



Kommentarer
Postat av: sabina

å josefin vad glad jag blir av såna här kommentarer! har inte sett din blogg förns nu men ska kika in den direkt! bor du i örebro? kram

2011-04-05 @ 17:01:38
URL: http://sabinamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0