fyra vackra ögon,två munnar,två kroppar som bildats till människor, men en enda stor fantastisk värld. här står vi,med båda fötterna på jorden och armarna om varandra. blickarna är starka som fan.

- vet inte vad jag vill säga,vet inte vad jag ska ta mig till.
du snurrar allt, ja du snurrar hela min värld.
två människor som står på denna värld.
men ingen är bättre än just dig.
du är det finaste gud någonsin skapat.
du är lika dyr som guds gåva.
fick jag en tid med dig,skulle jag ta vara på tiden med dig.
ta vara på det jag har och får av dig.
varje sekund,minut,timme,natt & dag.
varje slag som ditt och mitt hjärta slår.
jag skulle ta vara på den tid som du faktiskt ställer upp för mig.
om jag faktiskt kunde sätta fingret på allting,på mitt hjärta och säga sanningen.
skulle det förvandlas till en enorm evighet.
du är så vacker att hela jag faktiskt skakar.
vad ska jag säga mer än att du får mig att känna att det är underbart att leva.
leva detta liv,leva i denna värld.
du får mig att le,le så jävla dumt,känner mig som fångad.
fångad utav dig.
jag finner fan inga ord för dig,du är mer än bara bäst.
i dina ögon drunknar jag, jag lovar jag drunkar.
jag hoppas fan att du kan hjärt och lungräddning,för i din närvaro så tappar jag andan.
jag älskar att vara i din närvaro,för då just då känner jag mig mer än bara levande.
vill skriva ner så otroligt mycket mer,fingarna bara glöder.
omg,du är så vacker!
jag får damp,aokej dags att sluta och dra nu.
men jag kan inte sluta tänka på dig,du bor i mitt huve nu.
du lever hejvilt i mitt hjärta.
omg,fyfan vad jag typ älskar dig?
nejmen ja,har inget mer att säga mer än att du är vackrare än någon annan bebis!♥♥♥♥

fööööör fiiin tjej,eller hur? (:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0