När du ler så vill jag bara hoppa rätt upp och ner för det gör mig så lycklig!

- du är så otorligt vacker pojk, att bara se dig i skolan gör mig lycklig. när du närmar dig min närvaro så blir jag så otroligt lycklig det pirrar i mig. du har alltid lyckats få fram något som kallas leende i mitt ansikte. jag vill bara hoppa upp och ner bara skrika ut all min otroliga lycka som svärmar runt mig! i din närhet så kan jag aldrig vara ledsen, även om jag fäller tårar så får du mig alltid att lysa upp som en solstråle. och det får mig att må så bra. ditt leende det säger så otroligt mycket, det stärker mig själv och gör mig stark och lycklig. du lyser upp exakt allting. du ska veta, jag älskar att höra ditt skratt, jag älskar att se dig le, jag älskar din stil, jag älskar hur du rör dig, jag älskar ditt beteende. ja, jag älskar exakt allt ja exakt allting som rör dig! jag älskar din personlighet! jag älskar att höra din röst, jag älskar på det sättet som du kollar på mig och små ler. jag älskar det faktumet att jag faktiskt vågar säga hej och får tillbaka ett tja med det dära leendet som får mig att vilja sjunka ner under jorden! i mina ögon är du mer än bara så otroligt perfekt! du verkar ha allting! det spelar ingen roll vad mina vänner tycker om dig, men för mig så när du ler så känns det som att jag faller pladask ner på marken och bara dör. jag vill bara kunna berätta hur jag faktiskt känner för dig. men det är så svårt när jag inte får den tid  jag behöver, för det känns som att jag behöver mer än en evighet att berätta känslan inom mig som kryper allt närmre som får mitt hjärta att slå hårdare tätare och snabbare när jag ser dig närma dig mig. det får mig att bara hoppa av lycka. att se dig får mitt leende att förvandla till ett litet leende till ett gegantiskt leende i mitt ansikte som hela mitt ansikte har ett stort leende. du lyser upp så mycket mer än bara det jag känner, men känslorna vandrar runt och dom vrider och vänder sig och det läggs som ett täcke tättintill mig. åh,vad detta känns så otroligt bra! du är en av milljonen för alla på jorden men för mig är du den enda på hela jorden som jag vill försöka få. detta gör mig så lycklig, vet inte vad jag ska skriva ska inte försöka skriva ner allt mer känslor inte försöka göra det som en hel bok! men sanningen är den du gör mig lyckligare än vad jag någonsin varit under dom här 4 åren. och sanningen är den att när jag blundar så ser jag bara en enda och det är bara du! fyfan, vad du är underbar!



Love your laugh, love your style,love your heart.
Your soul, your smile.
Love your voice, love your tuch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0