SOMMAR!!!











Jag bara ÄLSKAR vädret! Denna sommar ska jag fan vara ute mer än vad jag gjorde förra året.
Jag ska tillbringa mitt liv UTE!
Denna sommar ska äga,den ska klå förra sommarn!
Denna sommar blire fan att sola massor massor,och träna så det bara skriker om det!
2 Juni kommer jag börja med en ny diet,ja jag må va cp,men ska bara äta frukt och sallad hela tiden.
Also frukt/grönsaksbanta! Ska hålla på från 2 Juni till 2 December...
Ja,hoppas det bara går! Jo kom igen,taggar som fan!
Snart drar vi iväg.. Fyfan,jag är sååå jävla nervös!
Nej denna sommar ska äga skiten ur förra!
Ska fan inte vara inne,ska bo ute fan!
Tagga denna sommar med den bästa!

Kommentarer
Postat av: hanniiiiih<3

FINA BILDER <3

2011-04-19 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0