soy lo suficientemente fuerte para hacer frente a esto? Pero el infierno, no funciona ...

Tjaaa bloggen... Vet riktigt inte vad jag ska säga.. Men iaf jag mår väl sådär just nu men allt borde vara bra men jaokej, nu äre påsklov, fan vad skönt fast jag ska på påskskola.. hmm... kuuuuuuuul... eller inte.. På måndag ska jag iväg med farmor och faster och dansa jazz ^w^ wiiieehh, kommer ju bli kuuuul ^w^ så ska börja följa med dom nu varje måndag har jag bestämt ^w^ följa med och dansa med dom dära gamlingarna, hihi jag kommer vara helt jeffla alone ;o jusses men dom är grymma ^w^  idag har jag haft grymt nice assåå ^w^ dansa både Just dance 1 & 2, wiiiieh, det var fett kul ^w^ hihi, snacka om att det tog på krafterna så jag har rent ut sagt träningsvärk just nu ): aja, det är mysigt med träningsvärk ^w^ nu äre påsklooov,fett soooft!! kommer säkert få massa massa godis ^w^ men det godiset tänker jag spara tills vi åker till polen om exakt 18 dagar, jusses o: hihi, det kommer bli grymt ^w^ min konfagrupp e den bästa ever!<3 dom e fett awzuuum ^w^ dom e fett schyssta & snälla, grabbarna e fett söta och snälla för den delen med! mihihi ^w^ som sagt som ni märker gör jag ^w^ <----- typ efter varje mening,men det är min nya favvosmilys n_n <---- den määääh ^w^ n_n yeyy!!! E fett glad men ändo inte! Liksom e fett taggad till polen såååå det liksom skriker om det ): mihihi, men nu ska jag inte sitta och störa er och låta er läsa min sååååååå tråkiga blogg, näää nu ska jag snacka med några eventuellt ringa Kevin eller någe.. Jag har inge liiiv n_n natten igår var grym också! Mitt ex Martin ringe, hahahaha jag trodde jag skulle dö seriöst Johanna gjorde värsta bästa samtalet och han trodde det va jag som snackade o: vicken tönt o: han har ju liksom snackat i tele med mig förut och så bara tror han det är mig han snackar med o: sen ringde han till Johannas mobil efter att ha ringt mig två gånger, och så fick jag snacka med honom,omg trodde jag skulle dööö o: han bah sa att jag va grym på att strula osv, assåååå jag trodde jag skulle döö o: hahahahah, och liksom han va den första jag strula määh och jag va grym på det enligt honom, wiiiieeeh & han saknar mig och vill ha mig tillbaks! Haha, nononono grabben,sorry tar ej tillbaks diiiig! n_n frågar man på mig mitt framför näsan på mig sen dagen efter dumpar mig via msn, så får han fan skylla sig själv ^w^ hans egna feeeeeel!
nu ska jag dra chao n_n




söööööt n_n

- gillar dig mycket mycket sötnos,vad vore jag ens utan dina jäklans andetag? och du måste vara så jävla vacker... jag får typ damp för din finhet gör så mina ögon svider och gör ont, du gör mig fan nästan blind av din söthet och snygghet, och liksom har aldrig haft hål i tänderna men kommer fan säkert få av din jävla söthet.. fyfan förrey,men fyfan vad söt du e gubben ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0