syns man inte, nej då finns man inte. dag 01- om mig.

hej bloggen, här sitter jag och skriver!
idag har jag väl inte gjort så mycket, igår vare skola som vanligt sen kom man hem och då gjorde man inte så mycket, sen så smsa Hampus mig och fråga mig vad jag gjorde osv, sen så bestämde vi att vi skulle träffas, liksom vi har inte träffats på vet inte hur många år, iaf han var lik sig iaf :) vi var på gamla skolan gungade, fick knappt plats xD ah iaf, sen så gick vi runt och kikade in genom fönstrerna och så. sen drog vi hem till mig :) haha vi hade jätte trevlgt osv, han pratade med morsan osv, och sen så drog han hem och då blev man som klistrad framför tvn och man kollade på så ska det låta med mamma och pappa :) brolle var ju med så var bara tvungen att kolla liksom :$ HAHAHA! sen så blev det Criminal minds sen så skulle jag och morsan checka Big brother men det blev inte så, så jag gick och la mig somnade strax innan elva.  idag vaknade man jag vet inte vad.. hade typ läskigaste drömmen o_O iaf den var konstig så jag är typ livrädd för vatten just nu.. iaf sen har man pluggat hemkunskap och så :) mysigt, sen städade man och pratade med broschan i tele :D haha, sen så tog man massa ego pics och sen så satte man sig vid datorn :) har kollat Wallander idag också :) trevligt liksom :D nu ska jag väl fortsätta med det jag håller på med :P aja hare trevligt fölket ;D



jag är en glad och trevlig tjej på snart 15 år, bor i örebro i stan typ eller vad man ska kalla det. Går på en skola som heter Mellringe i klass 8c. Har musikprofil och bra klasskamrater (: är en liten galen tjej av mig och gillar att kolla film, vara med vänner osv (: längtar till sommaren för då blire lov och man får ha det mysigt man får sova hos vem man vill och när man vill vilken dag som helst. Går på konfirmation i Längbroförsamling och har nog världens bästa ungdomsledare och ledare där (: samt är det nog dom bästa som går där med! Man får aldrig nog av dom :$ haha, älskar att vara hyperaktiv och vara speciell, vara mig själv, och klä mig i det jag själv vill utan att folk ska bry sig om vad jag har på mig. Älskar liksom att inte vara som alla andra, älskar att gå runt och sjunga på konstiga låtar osv. Älskar bara att inte vara som tusen andra brudar liksom. Är singel och jag lever livet och tar en dag som den kommer, fett nice also. Älskar att klaga på allt och alla haha, min grej liksom. Älskar också att få mina vänner att skratta i skolan och även på fritiden så dom har ont i magen :) haha tro mig, folk i skolan kollar konstigt på mig och grejer men det skiter jag väl i? jag är bara mig själv, och detta är livliga jag ;D ja iaf som sagt är inte som alla andra, diggar min klädstil och jaa.. älskar bara att vara lite annorlunda än mot dom andra. Orkar inte följa modet liksom. Vem fan pallar det? Jag stannar hellre hemma och ligger och chillar i sängen med en skål fulla av chips och kollar på någon film eller tv, eller bara ligger och chillar i sängen med någon vän och dricker cola än att gå på discon och dansar. Tro mig jag må vara konstig men som sagt det är skönare. Går ut hur jag än ser ut. Vaknar jag en halvtimme innan jag tänker att dra så fixar jag bara kläder, äter och håret. eller så skiter jag it och bara drar till skolan. Detta är nog den jag är. Lyssnar på all musik.. Kan inte fatta att jag ibland kan lyssna på klassisk musik,ja iaf jag är ju som jag är inget jag kan göra! jag diggar mig själv. Har massa smeknamn liksom som Couse Couse, Nasse, Bossen osv.. Iaf, älskar att vara ute i naturen och älskar att gå runt skogen och kan gå runt den hur många gånger som helst! Hatar dryga personer vilket gör så jag också är dryg mot dom, och hatar killar som är otrogna osv, det är fan det hemskaste som finns, liksom orka vara otrogen, det är fan bara slöseri på tid liksom. Detta är om mig, och mitt namn är Josephine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0