A L E X A N D E R < 3

Trött,saknar min Alex och har tråkigt och min mage hatar mig PUNKT!
godbye!

Och ni som undrar vem Alex är,så äre världens mest sötaste och gulligaste pöjk!
Och ni undrar säkert fall jag har pojkvän,no jag har ingen pojkvän men eftersom så många undrar vem Alex är och fall han är min pojkvän så aa han är min pojkvän,han är en pojke och min vän (:
Fast vi är inte tillsammans han är mitt hjärta,och nej vi är inte tillsammans bara för det står <A L E X A N D E R3 på msn,så betyder det inte att vi är tillsammans,iallafall så vet ni det,fast jag gillar Alex så man kan väl säga att han är min kille på nå vänster,HAHA det blev krångligt nu,jaja avslutar denna jävla bok nu!

- When I see your face,there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing,just the way you are.
And when you smile,the whole world stops and stares for awhile.
Cause boy you're amazing,just the way you are!♥

ALEXANDER!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0