DET FINNS INGET SOM GÅR UPP ALLT GÅR NER,NU BÖRJAR JAG SE MEN FINNS INGET SOM KAN GÖRA MIG HEL.



Godmorgon mina kära läsare,eller ja dom som läser detta tänker nog wow?! hon är redan vaken. HAHA,ett under faktiskt! Iallafall idag som det var planerat tänkte jag nog ta en liten dusch tror jag och göra mig smått iordning för att sedan passera vidare mot mina bedorat tjusande allrabästaväns dady! Som sagt iallafall,känner mig lite trött fortfarande men sovit för det mesta! Nu blir det väl också dags för att börja vända på dygnet?! I think so.. Och det kommer ju vara en aning svårt,men det gäller bara att börja med det nu! Får försöka lägga mig vid åtta,och nej jag skämtar inte och försöka somna så skapligt och sätta alarm för snart är det ju dags med det?! Härligt det,att äntligen få möta sin underbart gulliga klass! Iallafall,finns tyyyyyyyyyp ingenting att skriva om mer än att jag fortfarande är liiite trött ;$ HAHA,jag antar att jag får lägga mig ner och försöka sova en liten sväng! HA-HA! Nej,nu ska jag nog släppa iväg er! Och måste bara passa på att skriva att jag berättade för min pappa att mitt comviq går ut idag påminde han för två dagar sen då jag fick smset och igår och nyss fick jag ett sms från Comviq att mitt kort var påtankat! Ja,man har ju smått gulliga föräldrar ibland! :') Nu iallafall vet jag inte vad jag ska hitta på,blir väl att sova lite till! Men ha det bra =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0