DET KÄNNS SÅ JOBBIGT ATT FÅ BEHÖVA SÅRA DIG SÅ MYCKET.

Förlåt för allting jag gjort mot dig,det har aldrig varit menat illa,jag kan inte hjälpa att det är som det är.
Det känns så jobbigt att veta att du ångrar dig stort det får mig att känna skuld.
Och jag vet,jag ska inte behöva få göra det men vad ska man göra?
Men det kommer alltid finnas något mellan oss,och jag vet inte vad jag ska säga för jag är lika tom på ord som du.
Visst du har svikit mig 3-4 gånger men jag har alltid gett dig en chans.
Men nu vet jag inte längre fall jag kommer våga ge dig en chans,men kom ihåg du kommer alltid vara en utav dom som står mig närmast.
Men det känns så sjukt för jag tycker det är hemskt att behöva få såra med sanningen,men vad ska man annars göra?
Jag vill inte göra dig lycklig med en lögn,jag önskar jag kunde fixa så allt var bra igen,så det var som innan.
Nu känns det jobbigt och konstigt att behöva få prata med dig.
Jag hoppas du vet vad jag menar,och Hannes det är inte meningen att svika dig,men vad ska man göra?
Du har svikit mig dubbelt så mycket,och när du säger att du gillar mig extremt mycket och vill ha mig tillbaks osv,så gör det ont i mig och jag får ångest.
För allt som sker,jag vill be om förlåtelse för jag varit så dryg osv.
Det har inte varit meningen,men jag älskar dig och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.
Förlåt mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0