DET OSKAR!

AVSLUTA MENINGEN
Jag har insett att min senaste kyss - var underbar.

Jag saknar - massor av folk.

Jag pratar - mitt egna språk.

Jag skrattar - när jag vill.

Jag tycker om - många

Jag avskyr när folk - ljuger och sviker.
Mina närmaste vänner är - otroligt otroliga!
Min första vän hette - Robin(storebror)

Min första kärlek hette - Ibrahim.
Kärlek är - underbart när det själv vill vara det!

Min favoritfilm är - trassel

När jag borstar tänderna - brukar jag borsta dom.

När jag lagar mat - lagar jag det jag tycker om.
Jag är rädd för - massor.

Jag önskar - jag kunde flyga.
Den värsta känslan är - när man förlorar någon som står en otroligt nära eller blir sviken.
Den bästa känslan är - när man är glad och lycklig.
Jag vill - ha vinter.
Jag är bäst på - allt typ.

Jag är sämst på - det mesta.
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - är mina föräldrar.
I sommar - ska jag dö.
Sist jag grät var - igår
Jag kan - luftrapa.
Min mobiltelefon är - mitt allt.
När jag vaknar på morgonen - öppnar jag ögonen och sträcker på mig.
Innan jag somnar - blundar jag.
Just nu tänker jag på att - oskan inte vill börja bomba :$

Bebisar är - underbara
Mitt första barn - är tjock.
Det fulaste som finns är - en speciell person.-.
Jag har aldrig - ätit bajs.
Idag har jag - andats.
På gymnasiet - ska jag gå.
Jag vill verkligen - kunna flyga D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0