FÖRSÖKER VARA STARK I STUNDER SOM DESSA..

Hellu,vad gör alla? Själv har man sovit hos Beckah riktigt roligt =D Igår kolla vi på Polter Geist och jag har ju sett den filmen och det var ettan och fyfan satt och skrek och hoppa till på samma ställen samt att det blev lite skratt också! Sen satt hon och laddade ner Scary Movie 2 men aa vi dissade filmen för det var Tysktext inte så värst kul iallafallaaaaa så idag har vi inte gjort så mycket mest varit inne på Chatroulette och haft väldigt kul med ett par killar! HAHA,söta var dom allt om jag ska vara ärlig! (: och dom frågade vem som var snyggast osv,haha dom var jätte söta! Våra nya polers! Iallafallaaa sitter här nu och tråkar och Beckah ska snart iväg och träffa sin kontaktperson så jag kommer stanna hemma hos hennes med hennes morsa (: Moooosiiiiigt! iallafallaaaaa har väl inte så mycket mer att säga än att ikväll blir det nog Polter Geist 2,omg och den har jag inte sett kommer säkert döööö ;$ HAHA,men aa finns inte så mycket mer att säga! Så hejjs så länge (: Slänger in något när jag kan berätta något bättre (;

- Man försöker vara stark i stunder som dessa,försöker ta sig loss i situationer som dessa. Man försöker le men det gör så ont,ens vänner försöker läsa av en men gör det på fel sätt. Man försöker le men det gör så himla ont,ingen som finns för en. Alla säger att man ska vara stark i stunder som dessa men det är inte så lätt. Jag vet hur tårar smakar och jag vet hur läppar ler. Jag vet hur kroppen skakar när man verkligen inte orkar mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0