FÖRSTA DAGEN GICK BRA! :)

Första dagen i skolan idag gick toppen faktikst :) Var otroligt nice att få möta alla igen,kan berätta smått om dagen aa men vi träffades i klassrummet och gick senare mot musiksalen där 7C,8B och 8C kom och vi var där ett tag sen så hade vi rast,efter rasten fick vi scheman osv,vi satt i olika grupper och berätta om våran sommar osv =) Det var soft,och vi fick glass x) haha iallafall efter det så var det lunch i en timma,sen efter det körde vi en liten lek om att man skulle sitta i varandras knä osv med nån kortlek osv. Jätte roligt =) iallafall så efter man slutat så drog man hem i regnet,gick hem så var dyngsur! Iallafall igår så var det V.OX har iof varit hela helgen men var där igår då jag fick träffa dom allra bästa! Och tro mig om ni inte gillar dom så gillar ni fan inte mig heller! Var en toppen dag fått autografer och tagit massa bilder som jag tänkte slänga upp =) men aa,tog på massor =) men här kommer väl lite bilder (:

Tänkte slänga upp en bild på mitt Schema (: Och skit i alla X som är satta,det betyder att jag inte har det x) eller ja ni fattar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0