GÅR INTE ATT FÅ FRAM ORD HUR MYCKET JAG HATAR ER FÖR DET NI GÖR MOT MIG..

Skriver av mig,ni behöver inte läsa fall ni inte vill!

- Det sägs att äkta vänner stannar kvar oavsett vad och håller med och stöttar en till tusen oavsett vad,men det verkar inte som att jag har några äkta vänner. Bara få stycken kanske 3-4 stycken vad vet jag.
Resten är så falska att jag inte får fram ord,jag blir så arg och så besviken på att bli behandlad på samma visa samma gång och jag hatar det,liksom det ni gör mot mig får mig att känna mig deprimerad och ångest så otroligt mycket,och känner mig knappt accepterad längre.
Jag är rädd för att förlora allting,men det sägs att äkta vänner stannar kvar och stöttar en oavsett vad och att falska bara drar.

Jag mår så dåligt utav att folk ska behöva behandla mig på detta vis,det spelar ingen roll och allt jag snackar om är om kärleken.
Jag känner mig inte bekväm i mina val,jag känner mig inte accepterad utav mina val av mina vänner och familj,viss får mig att känna mig accepterad men andra inte dom får mig snarare att kämpa vid en stor kamp mellan att ha han kvar eller lämna honom som alla dom andra.
Och jag mår så dåligt utav det,för vad ska man göra?! Berättar jag vem jag gillar eller tycker är snygg osv,så skakar dom oftast på huvet,skrattar och vänder sig om,och där står jag helt ensam och suckar och tittar ner på marken och inser vilket stort misstag att få behöva berätta allting.

Varför ska jag behandlas såhär? Jag går genom så otroligt mycket genom allting,massa stress och ångest över allting och vet inte ett piss,skolan går åt helvete och man försöker passa in för att folk ska försöka acceptera en,men det känns som att allt man får tillbaka är massa skit osv. Jag hatar er för det ni gör mot mig för jag blir så instängd av alla känslor,jag mår så otroligt dåligt utav det ni håller på med!

Men en sak är klar,jag tänker fortsätta leva mitt liv som att det vore igår,ska försöka att inte bry mig om att ni drar fall jag finner någon jag tycker om som inte ni gillar. Bara acceptera att det är JAG som är tillsammans med HAN och inte NI! För det värsta som finns är när folk får en att känna ångest hela tiden av varje kille man väljer.
Men ni kan fortsätta flina,skratta och skaka på huvet och vända er om och säga att han är ful. Jag kommer göra exakt likadant mot er som ni gör mot mig! Bara för att ni ska få känna på känslan hur det känns när man knappt får någon stöttning genom sitt val och känna ångest exakt hela tiden.

Och när ni inser hur det känns så kan ni komma till mig och försöka sötta mig lite genom livet,för ärligt talat så är det bara 3-4 stycken som faktiskt stöttar och förstår mig och accepterar mina val av alla mina trehundrafemtio miljoner vänner. Resten är falska! Och när ni väl inser att det faktiskt är väldigt få som stöttar er genom era val och accepterar allt så kommer ni att inse hur ett liv som jag lever är. Att det inte är lätt,att man låter bli allting! Man slutar hålla på med killar,för man vet att det är meningslöst. Men ni ska veta hur det känns för mig och att jag inte mår bra utav det ni gör. Utan att jag hatar er för det och jag hoppas inerligt att ni kan inse hur jag verkligen mår och börja stötta mig och acceptera mina val + mig genom livet,för så länge man inte får någon stöttning eller att någon visar att man är värd något så känns allting så meningslöst!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kommer alltid finnas där, och stötta dig.

Jag skulle aldrig någonsin kunna svika dig, för alla gånger du har ställt upp för mig.

Du klarar det här, jag tror på dig.

Jag är så glad att jag började snacka med dig.

Du är en så underbar person, glöm aldrig det.

Skit i dom som är falska, ingenting och slösa din tid på. Du är värd så mycket mer, du förtjänar inte och bli behandlad såhär.

Du förtjänar vänner, som är äkta och älskar dig för den du är.

Jag kommer alltid vara en av dom, alltid.

Så länge du vill ha mig kvar i ditt liv, kommer jag stanna.

Du är stark Josephine, det vet jag!

Jag kommer alltid stå vid din sida, jag älskar dig.

2011-08-27 @ 16:02:01
URL: http://josefineelinmarie.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE!

Åh,hjärtat du anar inte hur mycket du betyder för mig!

Är så glad att jag lärde känna dig och fick börja snacka med dig,jag älskar dig det vet du!

Du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta!

2011-09-02 @ 20:07:15
URL: http://bjorklundjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0