GRÅT DINA TÅRAR,DOM KOMMER ÄNDÅ TORKA. SÅREN LÄKER BIT FÖR BIT OCH ORKA,GÅ VIDARE FÖR KÄRLEKEN GÖR ONT. UTAN VARANDRA SÅ KÄNNS ALLT TOMT.




Idag kommer min pussy!! Wiie,vad mer ska jag säga? Näst sista dagen på sommarlovet,sen börjar jag 9an oh my!
Fast det kommer bli en rätt chill dag (: Iallafall,på tisdag börjar allvaret med schema och grejer,hemskt men jag klarar mig bara tänka på det posetiva,jag får träffa mina efterlängtade vänner och ha något att göra på dagarna än att inte ha något annat att göra,men nu ska jag sitta och lyssna på musik. Och jag typ dör,nu ska jag göra något vettigare!
Godbye!

- När du fällde en tår senast,så kunde du lika gärna ha lett.

ALEXANDER(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0