HÄR HAR MAN LIV MÄRKER JAG..

1. Vad heter du? 
Josephine

2. Vad kallas du? 
Jossan,Joss,Josse,Couscous,kossan osv.

3. Vad vill du bli kallad? 
HAHA,jadu ;)

4. Födelsedatum? 
1 juni 1996

5. Stjärntecken? 
Tvilling

6. Lunar? 
Palla

7. Msn?
Aa

8. Helgon? 
Wtf?

9. Vart bor du? 
Hemma

10. Vad har du för mobil?
En samsung touch.

11. Har du en egen dator? 
Yes

12. Vilka av dina vänner kan du säga ALLT till?
Marcus,Beckah,Johanna,Amanda,Sandra och Linn

14. Vad ska du göra i sommar? 
Sommarn har redan varit? 0_O

15. Favoritfärg? 
GUL!

16. Turnummer? 
Har inget.

17. Vad älskar du mest? 
Vad jag älskar mest?! Jag älskar Svampbob mest om jag ska vara ärlig men annars,min familj!

18. Vad hatar du mest? 
Småkryp!!

19. Favoritband/artist? 
Brolle

20. Favoritlåt? 
Brolle-Sweet Josephine

21. Namnsdag? 
Vet att jag har namnsdag i November och sen vet jag inte faktiskt! :)

22. Vad skulle du vilja heta? 
Frida,Juni eller Dessire. Älskar namnen!

23. Vad heter du på din msn just nu? 
josephine

24. Hur många online?
Är inte inne just nu.

25. Vem är din 15: onde online?
I don't know

26. Vem har du blockat?
Många.

27. Hur många olika grupper har du? 
inga.

28. Har du några olästa mejl på hotmail? 
Över 600 :)

29. Har du några nya kommentarer på bdb? 
Har jag säkert.

30. Isf hur många?
Fan vet jag.

31. Hur många vänner har du på facebook? 
Många.

32. Beskriv ditt hår? 
Gulligt.

33. Har du några piercingar/tatueringar? 
Näsan

34. Vart skulle du bo om du fick välja?
Göteborg,Island eller Örebro!

35. Bor du i lägenhet eller villa?
Big deal.

36. Vilken färg är snyggast på kläder? 
Big deal.

37. Vad har du på dig? 
Kläder,får jag hoppas att jag har.

38. Har du något i håret just nu? 
Ja?

39. Vad har du gjort idag?
Varit i skolan.

40. Vad ska du göra imorron? 
Skolan

41. Hur mår du just nu?
Inte okej iallafall.

42. Hur brukar du annars må? 
Sådär.

43. Är du sjuk?
I huvet ja.

44. Har du ont nånstans? 
Ja

45. Har du gått till tandläkaren det här året?
Ja

46. Vad heter din pappa? 
Tommy

47. Har du några syskon? 
1

48. Vilket är ditt favoritdjur? 
Kanin,katt och hund.

49. Äter du ofta godis? 
Ibland.

50. Vilket är ditt favoritgodis? 
Surisar.

51. Vad är det finaste som finns? 
Svampbob.

52. Vilken är din favorit dryck?
Hallonsoda,fanta eller apelsin juice.

53. Vilket är ditt favorit tv-program? 
Kollar knappt tv längre.

54. Vilken är din favoritveckodag? 
Fredag

55. Vem är din förebild?
Svampbob.

56. Vad är bäst med dig?
Allting.

57. Har du några komplex? 
Wtf?

58. Hatar du någon just nu? 
Hata är ett starkt ord,men ja jag hatar någon eller några ska jag väl säga just nu,ja.

59. Älskar du någon just nu? 
Inom kärlek,så älskar jag faktiskt inte någon speciell men annars så älskar jag mina vänner samt familj.

60. Har du kysst en apa? 
Haha,nej.

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? 
Kanin,katt eller hund.

62. Är du allergisk mot något?
Ägg och Laktos.

63. Har du något nytt gb-inlägg på bdb?
Nej

64. Hur många bilder har du lagt ut? 
Venne.

65. Om du fick bestämma vilken kändis du skulle vara för en dag, vem skulle det vara? 
Asså,kändis vette fan om jag skulle vilja va! Visst man blir känd osv,men palla men bara för att testa att vara någon för en dag så skulle jag vilja se hur det är att vara Kissie! HAHA.

66. Vilket band är det sämsta som finns? 
Venne.

67. Är du kär? 
Njae,kanske,kanske inte

68. Isåfall i vem? 
Damvippan (Inte många som vet vem det är,eller?! $: HAHA! ) (:

69. har du pojk/flickvän just nu? 
Njae,typ eller kanske eller jag vet inte o:

70. Är du cool? 
Oja,coolast i världen!

71. Är du homofob? 
varför skulle jag?

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? 
Haha,lol ja?

73. Isåfall vilken/vilka? 
Facebook,kamrat,blogg.se,osvosvosvosv blablablaBLA!

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? 
Britta.

75. Vilket är det fulaste killnamnet? 
Rune.

76. Har du varit hos frisören det här året? 
Njae,eller jo.

77. Använder du nagellack? 
Ibland,det händer att jag använder nagellack.

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? 
Ja.

79. Har du eget rum? 
Nej,jag är gatubarn duvet... Ja.

80. Har du en dubbelsäng? 
Naej.

81. Har du en egen platt tv? 
Nej.

82. När flyttade du senast?  
När jag var 4.

83. Vilken stil har du? 
Min egna?!

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? 
Om jag ska vara ärlig så Brolle! Han är så snygg,för er som inte fattar vem Brolle är så menar jag Brolle Jr,om ni fattar tydligare nu.

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
Inte lebb.

86. Vill du bli känd?
Nej tack!

87. Vad åt du senast? 
Sånt man äter.

88. Har du hoppat studsmatta det här året? 
Nej.

89. Vilken är den godaste frukten? 
Apelsin som jag icke tål men ja.

90. Äter du grönsaker varje dag? 
Nej.

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? 
Nej.

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Tror jag är överviktig,men det skiter jag fullständigt i för så länge jag trivs med mig själv i min kropp osv,så struntar jag ifall jag är överviktig eller ej! Dels det var år sen jag vägde mig så har ingen jävla aning!

93. Hur lång är du? 
163 cm lång.

94. Är du nöjd med dig själv? 
Oja.

95. Vad är du bra på? 
Det mesta.

96. Har du en egen hemsida? 
Räknas inte bloggen? Daaah.

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? 
Wtf,nej det är jag verkligen inte!

99. Vad är klockan just nu? 
21:43

100. Är det jobbigt att svara på frågor? 
Lite kanske.

101. Hur ser din dataskärm ut?
Som en dataskärm.

102. Har du städat idag? 
Ja

103. Har du varit ute idag? 
Ja

104. Vem ringde du senast? 
Ingen aning,tror det var Beckah.

105. Vad var du senast arg på? 
Deru.

106. Vad har du för status på msn just nu?
Offline?!

107. Är du ofta inne på msn? 
Ibland.

108. Önskar du att du var tjockare? 
Nejtack.

109. Hur många hus har du bott i? 
Bor i lägenhet inte hus?!

110. Är du medlem på last.fm? 
Naej.

111. Lyssnar du på webradio? 
Näe.

112. Bäddar du sängen? 
Ibland.

113. Har du lätt för att somna? 
Nej.

114. Snarkar du? 
Ja.

115. Vad har du för startsida? 
Google.se

116. Har du ett sladdlöst tangentbord? 
Huh?

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? 
Nej.

118. Vad lyssnar du på just nu? 
Mig själv.

119. Vad har du för ögonfärg?
Blågråa,as fult I know.

120. Vill du tatuera dig? 
Ja,vill tattuera in Tro,Hopp och Kärleks tecknena på handleden eller i nacken.

121. Vad har du för visningsbild på msn? 
På mig?

122. Vilka sidor/program är du inne på nu? 
Blogg.se

123. Laddar du olagligt ner musik
Nej.

124. Har du en egen ipod? 
Ja

125. Är du fet?
Mullig,inte fet utan MULLIG som är GULLIGT!

126. Vad önskar du dig när du fyller? 
ingenting faktiskt,eller jo ett bättre liv och massa Svampbobgrejer det är det enda.

128. Har du sett filmen Avatar? 
Nej,den verka suga!

129. Är du emo? 
Emo är en musikstil,jävla pucko.

130. Vad stör du dig på? 
Tillräckligt mycket,som dig och dina korkade fråger t.ex!

131. Vad är emo enligt dig? 
Musikstil fortfarande.

132. Brukar du lyssna på hög musik? 
Ibland.

133. Vad gör du om dagarna? 
Existerar.

134. Tycker du om popcorn? 
Ja.

135. Vilken är din favoritläsk? 
Hallonsoda och fanta.

136. Vad är din favoriträtt? 
Har ingen favorit.

137. Vad tycker du om pannkaka?
Funkar väl.

138. Mc Donalds eller Max?
Inget utav dom?!

139. Har du cuttat dig nån gång?
Ja,det har jag.

140. Är du död? 
Oja,det är min själ som skriver ska du veta!

141. Är du osynlig? 
Ja.

142. Filar du naglarna? 
HAHA,neej?

143. Har du fräknar? 
Ja -.-'

144. Har du posters på dina väggar?
Haha,ja

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? 
Wtf,ska jag veta det eller?

146. Vem känner du som har haft mest mobiler? 
Beckah.

147. Vilket är ditt favoritämne? 
SO,bild,hk och rasterna.

148. Vilket ämne hatar du? 
NO,MA och ENG!

149. Vilket ämne har du bäst betyg i? 
Musik.

150. Vilket ämne har du sämst betyg i? 
NO,MA,ENG och SO..

151. Favoritstad? 
Örebro.

152. Favorit loka? 
Mums.

153. Cola eller cola light? 
Inget.

154. Älskar du din dator? 
nej, den är seg som en råtta

155. Är din dator bög? 
Ja.

156. Vad är ditt favoritplagg? 
Har inget direkt favoplagg.

157. Vilka affärer handlar du oftast i?
Olika.

158. Vart handlar du? 
I affärer,tror jag?

159. Favorit tvserie? 
Svampbob,HAHA!

160. Tycker du Top Model är roligt? 
Aa,alltid lika kul att se alla pinsmala anoroxia tjejer som gör bort sig inför alla! =D

161. Vilken är din favoritbok? 
Simon & Sophie,Hur kär får man bli,Liv och lovisa och Vad mina vänner inte vet bok 1,Vad min flickvän inte vet bok 2.

162. Favoritfilm? 
Lätt Trassel!

163. Vilken är den bästa musikgenren? 
Venne.

164. Bada eller sola? 
Bada...

165. Katt eller hund? 
Båda.

166. Åska eller sol? 
ÅSKA!

167. vinter eller sommar? 
VINTER!

168. Knarkar du? 
Oja,största knarkaren i Örebro.

169. Röker du? 
Nej,varför skulle jag slösa pengar på sådant skit?

170. Snusar du? 
Nej,samma med cigg,varför slösa sina pengar på sånt skit?

171. Äter du? 
Ibland,ibland inte..

172. Snattar du? 
Nej,är inte så fattig.

173. Röker vattenpipa? 
Nej!

174. Är MER gott? 
Ja?

175. Tycker du om salt? 
Oja.

176. Har du kysst din egna spegelbild? 
HAHA,säg mig någon som inte har gjort det!

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? 
"Fan vad tjock du är,du behöver bli smal" Dock orkar jag inte börja banta,trots att jag gör det i smyg... SCHHH!

178. Ät en banan? 
Fan vad äcklig du är... Euuuw!

179. Tycker du om bacon?
Nej..

180. Använder du för mycket hårspray?
Använder inte hårspray och gör jag det så använder jag ytterst ytterst lite typ.

181. Hur många gånger om dagen borstar du håret? 
1,ibland 2.

182. Favoritspel?
Inget.

183. Har du ett monster under sängen?
Ja,självkart han heter Bo!

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? 
Självklart.

185. Är du hungrig? 
Nej,snarare äcklad!

186. Har du ljugit någon gång?
Vem har inte?

187. Favoritmeny på Mc Donalds? 
Äckligt.

188. Pizza eller Mc Donalds? 
Äckligt.

189. Svart eller vitt?
Big deal.

190. Rosa eller grönt? 
Big deal.

191. Död eller levande? 
Big deal.

192. Hitta nemo eller Skönheten och odjuret?
Lol,hitta nemo.

193. Tittar du på tv just nu? 
Nej..

194. Ben&Jerry's eller Piggelin?
Ingen.

195. Favoritkaraktär i simpsons? 
Homer.

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? 
Självklart!

198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? 
Skulle jag vilja det hade jag skrivit det när du fråga vem jag vill gifta mig med och jag svarade Brolle,och då kan jag inte gå och gifta mig med någon annan?! Eller kan,kan jag väl men det är inte rätt så mitt svar är NEJ!

199. Skulle du kunna tänka dig att hoppa fallskärm? 
Aldrig i livet,skulle bara avlida i luften pg.ö min rädsla för höjder.

200. Vad är klockan nu då?
22:01 haha,det gick rätt fort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0