HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT KUNNA HÅLLA KVAR. EN KÄRLEK SKÖR SOM GLAS!

Sitter och väntar på Beckah som aldriiiiig kommer! ;o herre min gud hon är så seg så,men kul har man iallafall säger vi! Har väl inte direkt sådär jääääätte skojj x) aja,vad ska man hitta på?! Finns typ ingenting att göra men får väl hitta på något och jag är redan trött :$ HAHA,iallafallaaaaa har städat Beckah's rum,naww vad gulligt gjort av mig! Ikväll blir det tidigt i säng,försöka somna rätt tidigt så man kommer upp imorgon?! Iallafallaaaaa snart kommer hon väl hem men aa det finns ingenting annat att skriva!

- Du är allt som jag har önskat mig
Du är den som får mig att förstå vad kärlek är
Du får förlåta mina tårar
Hur ska jag göra för att kunna hålla kvar
En kärlek skör som glas♥



Jag saknar dig mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0