Jag behöver dig inte längre,du är ingenting längre för mig..

- Du visste vad jag kände för dig och dom känslor som fanns där,för dom brann så starkt för dig.
Du var en vän som stog mig otroligt nära,men du kan så bara fet glömma att jag tänker ta dig tillbaks som min vän.
Du sårade mig,och du visste om att jag var kär,för jag var så kär i dig så ord inte fanns du var den personen som fick mig att le.
Och jag trodde allt på dig,att känslorna för mig fanns där men visst du utnyttjade mig till max!
Du fick mig att inse att jag ej längre kan lita på någon inte ens mina vänner eller min familj.
Känns så meningslöst att leva ett liv när jag trodde på dig,alla dom dära smsen var allt det där bara en stor fet lögn?
När jag berättade för dig om hur mina känslor låg till att jag kände mer än bara vän,att kär var det jag var.
Du var min bästavän,min bästakillvän den enda killen jag nästan intill litade på här i Örebro.
Men när väl Beckah berättade sanningen om att du aldrig hade gillat mig på samma sätt som jag gillat dig så insåg jag snabbt hur lurad jag hade blivit,allt det där allt jag hade sagt till dig det kändes bara som att du tog åt dig allting för att försöka se om jag skulle märka något.
Jag kanske var för rädd för att fråga om känslorna för mig fanns där,jag trodde aldrig att du skulle svika mig så hårt som du gjorde,hela kvällen satt jag och grät för allt var ditt fel.
Det var inte jag som hade lurat dig,utan det var snarare du som hade lurat mig.
Jag tänkte tillbaka på alla dom minnen vi delade tillsammans alla skratt och allt det braiga vi delade,men allt du gjorde var rent ut sagt lura mig på ordet KÄRLEK!
Jag kan lungt säga,att jag valde ordet kär och du lek och tillsammans bildades ordet KÄRLEK.
Jag har gett upp hoppet om allting,tilliten till killar och tjejer är bortblåst med vinden.
Jag klarar inte av att bli så sårad,och just av DIG också!
Jag menar,var jag värd detta? Kan du svara på den frågan,det känns bara som att du ville få mig kär och sedan dissa mig.
Jag kan varken förlåta dig eller mig själv,mig själv för att jag sa dig.
Jag kan säga att jag grovhatar dig till max just nu,finns ingen återvändo våran kontakt bröts när du berättade sanningen för jag blev så sårad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Jag kommer aldrig kunna se dig som min vän längre,kommer aldrig kunna älska dig igen.
För det du gjorde mot mig är något jag aldrig kommer kunna ta tillbaka eller förlåta för du gav mig något som växte inom mig och det var hatet mot dig.
Jag hatar dig så mycket att jag saknar dig,men jag vill aldrig se dig mer vill inte ens se dig le för du krossa mig totalt och allt du gav mig var detta.
Du visade ditt rätta jag,och det visade sig att du bara är en stor bluff,falsk och en idiot!
Jag HATAR dig med stora bokstäver och då menar jag verkligen att jag HATAR dig för det du gjort mot mig.
Tack för tiden,men jag vill inte ha dig tillbaks för du sårade mig så grovt att ord inte går att beskriva hur sårad jag blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0