LITE FILMER DÅVA!

Tjatja bloggen,igårkväll så blev det filmkväll för mig och Beckah vi kollade på 4 filmer och alla dom filmerna var jätte bra! 3 av dom var fullt normala och den sista vi såg var såklart en skräckis,nu är jag iallafall livrädd för lastbilar,lastbilschaffisar och radios i bilen! Iallafall så var filmen sjukt bra iallafall inatt har jag sovit med en flugsmällare! Och jag lovar det är sant,samt att Beckah hade eller ja hon har fortfarande en stor jävla fet spindel i sitt rum........ Aokej,så stor är den faktiskt inte eller jo DEN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ STOR... Iallafall så fyller min kära mamma år idag också,jag älskar dig det vet du! Trots att jag ofta blir sur på dig osvosv,visst vi bråkar rätt ofta men vem sjutton gör inte det? Men jag älskar dig ändå,och kan inte hata dig för visst vi alla har dåliga stunder och det är ju sant jag menar finns inget vi kan göra något åt det så enkelt är det. Visst är det tufft och jobbigt när vi bråkar och man inte får den stöd man behöver just för tillfället,men försöker vara en god dotter och försöker finnas för dig när som,även om det inte alltid blir som jag tänkt dig. Dom gånger jag sårat och svikit dig vill jag helst bara glömma mig själv,eller bara försvinna helt och hållet. Jag menar,vem vill ha en sån vän/dotter? Men du vet hur mycket jag älskar dig och att jag älskar dig otroligt mycket att ord inte går att finna,så mycket som du lärt mig asså! Jag älskar dig iallafall och det vet du världens bästa mamma är du minnsann även om det ibland inte märks som det så är du det! Jag älskar dig mamma♥

Och nu kommer bilder på filmerna vi såg och lägger upp dom tur iordning hur vi såg dom eller ja,allso ja ni fattar? Dock skulle ju jag inte ha gjort det men aa,ni fattar fall jag lägger upp dom tur iordning vilka vi såg osv! (:

1.Scary Movie2


2.Trassel


3.She's the man


4.Road Kill

Han till höger,han är sjukt lik en ur snygg kille :$ HAHAHA,vad söt jag är ;o


<A L E X A N D E R3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0