LITE GAMMLA BILDER??? JA TACK!

Jag tänkte slänga upp lite gammla bilder på mig och Beckah,jag måste bara påstå att det finns fler bilder i min andra dator men den har inte alla bilder i sig,men nu iallafallaaaaa så tänkte jag ladda upp dom bilderna! Ja,jag kan bara säga vilken förändring det blivit ;o HAHA,jag typ dör när jag kikar på bilderna,hur vi såg ut då helt osminkade osv,omogna och vi gick runt alla sena kvällar på busstationen och alla pommes frites med grillkrydda som vi åt och våra dricker,när vi gick runt hade lagt ytterst ytterst liiiite mascara osv och gick runt och lyssna på We are the champions med Queen och vi tyckte ju vi var så grymma! När vi gick omkring i Varberga(där vi bor) och Apelvägen,alla sommarkvällar på busstationen och när vi köpte godis och gick runt och tuggade på det. När vi lekta coola på sommaren och gick runt med häng på våra byxer,nån t-shirt och en kofta till det och solbrillor och så gick vi runt med fejkbrillor och snackade om massa killar osv. HAHA,jag minns det än asså vilka minnen! Nu gör vi typ ingenting än att bara snacka om massa annat osv,haha minnen det har vi allt gott om så det bara smäller om det! Men nu ska jag inte fortsätta skriva så mycket mer! (: Tycker ni ska få se en stor förändring på mig och Beckah dom senaste åren! (:

Året är då 2009 (:









Året nu är 2011 (:








Nå vad säger ni? (: Dock,så har vi hunnits förändrat genom åren kan man lugnt säga! Inte samma personer som förr,men att vi fortfarande kan sitta och skratta åt samma saker som för 4 år sen är otroligt! Jag glömmer aldrig natten då vi verkligen skrattade så otroligt mycket åt olika namn bl.a så var Cherry Wo! HAHAHA,det är minnen som slår en otroligt! Finns massor av minnen,som när vi hade mentortid och du bara "Dom kommer tjata hål i skallen på mig det kommer bara säga barabararapoff" Och vi dog ut i garv,dom gångerna vi blev nerpulade i snön av dom som då var 8C när vi gick i 7C och gud vad kul vi hade. När vi badade i snön och låtsades att det var vatten och alla glodde på oss! Eller när vi gick i 7an och du muckade upp dig mot 3 stycken 9:or som hade kommenterat min tröja,jävlar vad kul vi har haft asså! Minnen som aldrig kommer klå andras,iallafall hoppas 9an blir ett guldår som alla andra år och att vi efter 9an håller kontakten. Jag minns den gången vi bråkade och slogs osv att jag tillslut blev så arg att jag drog hem och skickade sms att jag skulle sätta mig i skogen och låta någon komma och våldta mig och mörda mig och jag gick hem med massa tårar sprutandes. Minnena i Polen osv,om ni undrar varför jag målade för ansiktena på sista bilden så vare för vi var riktigt fula där ;$ HAHA,men aa det var en jobbig dag där men ändå så guld! Iallafall,du är guld Beckah även fast du kan vara jobbig ibland så älskar jag dig ändå,jag struntar i vad folk säger för med dig så har jag som roligast!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0