NORAMARKEN [√] FIXERI MED MASSA MUSIK OCH SEDAN TUNNELDISCOT!










Detta är vad jag har fått med mig från Noramarken som varit idag! (:

Snart blir det att fixa sig iordning och drar sedan på Tunneldiscot!
Btw,ni som går på folkets,talangen osv och man frågar fall ni ska på tunneldiscot och ni påpekar att det bara är p12:er är på tunneldiscot,liksom det är väl exakt lika mycket p12:er på tunneldiscot som dom andra discona?!
Nää,tydligen inte! Men iallafall,nu ska jag nog föna mitt nytvättade hår och förbättra min sminkning med massa musik dunkandes på! Och jag har lite ångest på klädval,men tur att mitt hjärta kommer sen och kan hjälpa mig!<3

Men slänger in exakt nytagen bild! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0