VILA I FRID MINA ÄNGLAR!



Vila I Frid mormor,kommer aldrig att glömma dig!
Den 31/7-11 somnade du in,jobbigt men det är sånt man får ta.
Oavsett hur jobbigt det än är och kommer bli,så kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta.
En plats ingen annan kan ta!
Hoppas du har det bättre i himlen nu,jag älskar dig mormor!
Vila I Frid och sov så gott,vi ses om ca 65 år eller nått!
I Love You!<3


Vila I Frid min allrabästaste vän nemligen min farfar.
Det är dock snart 3 hela år sen som jag förlorade dig,men det känns som att det var igår.
Som det var sista gången jag fick se dig i livet.
Jag kan fortfarande se dig,det kan jag och känna din närvaro.
Jag kan känna dina vibbar mot min kropp,och höra din röst.
Än så ser jag fortfarande ditt leende bakom mina ögonlock.
Det känns så tomt utan dig i mitt liv,3 år har snart gott.
3 år av längtan och sorg,jag saknar dig verkligen.
Att så mycket ord får jag faktiskt inte fram!
Vad skulle jag gjort utan dig farfar? Du har lärt mig så mycket dom 12 åren som du fanns i mitt liv.
Och dom 12 åren var dom bästa i mitt liv,3 år har snart gått.
Och kan faktiskt inte fatta det själv,men hoppas att du har det fint där uppe!
Jag älskar dig så otroligt mycket,och fick jag önska en sak så skulle det vara att få dig tillbaks.
För jag saknar dina kramar,jag saknar hela dig.
Jag älskar dig iallafall och du kommer förevigt finnas inom mig!
Vila I Frid och sov så gott älskade farfar!<3
06/12-08 förlorade jag dig min ängel!
Hoppas du har det bra nu.
Godnatt och sov så gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0