den enda som får mig att vilja leva är faktiskt bara du! ☺

hejsan bloggen,sitter vid datorn och har en aning suuuuuuuuuuper tråkigt! menmen vad ska man ens hitta på?! ingenting tror jag.. idag har jag typ inte gjort ett skit,men vad spelar det för roll? iaf sitter vid datorn och dunkar musik lyssnar till Dr Bombay's låt Calcutta,fyfan vad jag skrattar,jag sitter här iaf och tänker.. mår lite sådär,kom just och tänka imorgon ska man tbx t skolan,till det verkliga livet,menmen d gör väl inte mig något?! jag är jätte taggad tills den 21:a mars!!! då ska jag,moster,kusinerna och morsan t ULLAREEEEED! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D snacka om att jag typ är överglad?! :D:D:D men iaf,nu sitter man här,lyssnar på musik och försöker komma på något att skriva :) min paro var awesome,ni ska ba veta hur mycket jag verkligen gillade att praoa där :O asso,jag vill tbx dit,hade asa roligt :) mitt sportlov var oxå bra :) träffade rätt så många,men igår och idag har jag för de mesta tagit det lugnt :) kände väl för att behövas vara alone någon gång. men nu sitter man här imorgon ska man till skolan och då börjar det verkliga livet :) så det ska bli nice att börja skola :) men nu har jag inget och säga mer så herrå! :D


- om jag har en timme kvar i mitt liv att leva,skulle jag njuta av dom sista minutrarna,sekunderna och hinna säga farväl till dom som står mig allra närmast. sen skulle jag försöka gå fram t den killen som fånga mitt intresse för honom och förklara som d är,att detta är min sista timme på denna jord,och att jag älskar han seriöst mest. för om jag levde kvar,så skulle jag aldrig tacka nej till att leva ett liv med honom!<3

lite bilder bara :)















take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0