...

vad har jag gjort för att förtjäna detta?! kan du svara mig på d?!
du beter dig som seriöst världens största idiot,men du kan ju fan inte inse,jag gråter hur jävla mycket som helst för att jag saknar dig. men du verkar aldrig förstå det,för jag vill förklara hur jag faktiskt mår och hur allting är utan dig! men du bryr dig inte ett piss om mig längre. du kanske vill att jag gör det! men fint,det skulle aldrig göra dig ledsen. men visst om det är det du vill så ska jag faktiskt aldrig mera störa dig,om du seriöst inte behöver mig mer så är det ditt val. jag tänker inte välja,för om inte du vill ha med mig att göra så äre okej för mig!
men jag älskar dig,det gör jag. jag saknar dig faktiskt mer än du förstår,jag vill bara inte säga att jag saknar dig t dig.. men visst du klarar dig lika bra utan mig!
ha en bra framtid!
du behöver inte mig längre.
kan lika gärna försvinna från allt och alla nu.
hejdå sötnos,vi finns inte mer,för du vill som du vill.
det tänker jag inte hindra.
men glöm aldrig bort att jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0