imomusik i mitt jeffla ♥

hej bloggen eller något?!
idag var första skoldagen,rätt chill,haft kul. liksom fick träffa alla idag,engelskan var sådär,fast ändå kul kändes som eeeeeevvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiggggggggghhhhhhhheeeeeeeeeetttttteeeeeeeeerrrrr tills vi slutade. extra engelska med en kärring är mega tråkigt iaf. jag är grymt på otroligt dåligt humör.. vill ba ta livet av mig. nejfan nu ska jag leta reda på imomusik. och ladda ner och lägga över t mobilen. sen ska jag nörda dom resten av kvällen tror jag. gud vad jag är sur,ledsen och besviken. jag mår för dåååligt. och nej jag ska inte skada mig även fast det hade känts en aning lättare att få bort en del av smärtan. så nej!... tänker inte skada mig mer för att åka på mer skäll eller ja.. men nu ska jag leta reda på deppigmusik och ladda ner och föra över t min mobil. hejdo eller något.

- jag älskar dig sebastian! tack för att du finns,och att någon förstår mig! jag älskar dig min underbara man :* 28/02-11,gifte vi oss asso idag :* jag älskar rey nu,idag,imorrn och förevigt!

bilden väcker en underbar känsla inom mig.


take care.

- sebastian,du är mina andetag,mitt hjärta! oavsett vad som sker,så får du lova att förevigt finnas där vid min sida och aldrig släppa taget! jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0