ingenting fungerar riktigt som det borde.

idag har det varit skoldag,rätt roligt faktiskt,har väl haft rätt roligt,prov idag och någon tråkig NO-redovisning,iaf tror detta är första gången på denna vecka som jag verkligen äter i skolan,iaf riktig mat,och att jag tog två potioner kunde man inte tro. hm,otroligt kul har man haft,såhär har min vecka sett ut. juste vill bara säga att jag och beckah verkligen inte har någe liv när vi sitter i grupprum,haha...

MÅNDAG:
skola som vanligt,efter skolan blev det hem och glo på Simpsons the movie,en bra film.

TISDAG:
skola,kort men bra,när jag kom hem blev det att fika med mammsen eftersom jag hade bakat bullar på hemkunskapen. så det var trevligt sen så "pluggade" jag no,eller vafan man ska kalla det.

ONSDAG:
åh,den softigaste dagen på hela veckan kanske? började 09.10 otroligt skönt,riktigt mysig sovmorgon,sen hade vi musik dirrekt på morgonen där vi är i grupper,och vi gjorde någonslags låt,som jag och beckah rappa till,sedan så vr det väl en helt vanlig dag? gick till kuratorn,svenskan var kul. jag och beckah satt i ett grupprum och flummade typ ihjäl? och spelade in videosar. haha vi har verkligen inget liv. efter skolan hämtade min kära älskade farmor mig och beckah och vi åkte hem till henne där vi åt,och sedan gick vi till längbro församling där vi skulle ha komfrimation men det var tydligen ingen konfirmation men ändå rätt bra att vi gick dit,fick reda på att jag fick praoa där :D amen så grymt gött,varit så grymt orolig,att jag INTE skulle få någon praoplats,och att jag skulle fått vara kvar och plågas i skolan. och vara den ensamma 8an på hela skolan,grymt pinsamt hade det varit,men nu fick jag platsen,grymt lättad och otroligt glad. så på måndag börjar jag klockan 8.00 lite mindre underskattat men dom här två veckorna kommer bli dom bästa,och får inte glömma det urgrymma sportlovet oxo. då tänker jag faneme inte sitta hemma och pjåka varje dag. nej någon måtta får det faneme vara! då ska jag träffa så många som det bara går. och jenna ska sova hos mig har jag bestämt! grymt mysigt det verkligen kommer bli! iaf,sen fick pappsen hämta mig och beckah,när man kom hem så gjorde man väl inte så otroligt mycket mer,tog ett varmt bad för det behövdes.

TORSDAG:
ja,men denna dag var nog den bästa dagen hittills. hade friluftsdag och jag var och curla,haha men det gick ju bra :) var otroligt rolig,tyvärr har jag inga bilder från när vi curla :/ fett tråkigt,men ja iaf,sen gick vi en JÄÄÄÄÄÄÄTTE lång promenad och då menar jag BAMSE JÄTTE JÄTTE lång promenad till vinterstadion,alltså från trängen till vinterstadion breve Behrn arena. ja vi gick och gick,jag och beckah gick sist tog väl ca 1 timma att komma fram för oss. samt att vi gick in på max vid behrn arena och gick på toa,för vi båda var grymt kissnödiga :$ haha,sen gick vi till vinter stadion,och där var vi med fjortis nellie eller vad man ska kalla henne,vi var där väl någon minut sen fick vi sluta,sen drog vi till bussen och tog bussen hem slutade ca 12.00 grymt mysigt och skönt. på bussen hem var jag en anig flummig :$ haha satt och skratta som in i helvete och sa typ hela tiden " amen sluta kuka uuur nellie" haha asså ja,hon som satt mitt framför mig kolla på mig som om jag vore helt dum i huvet,och när hon klev av så blev det massa mys i bussen och massa skratt. haha tills vi klev av,jag och beckah drog till kiosken och köpte lite godis och gick hem. sa farväl och jag gick hem. satte mig och åt. hade grymt tråkigt tills jag såg jenna på cykelbanan och jag sprang ut på altan och bara skrek JENNA! och hon kom och vi hade grymt kul,jag bytte byxer och vi drog ut,sen sa vi farväl till varandra och jag drog hem och tog ett grymt mysigt varmt bad efter all kyla. sen somna jag vid halv nio.

FREDAG(idag):
dagen har varit upp och ner,hade SO som första lektionen men det blev A-pass ist,så jobbade typ ihjäl med NO-saken. sen så hade vi spanska prov vilket var mindre kul,sen hade vi någon NO redovisning aja gick väl bra,sen gick jag med ida till bibblan där jag lämnade min biologibok,sen var det mat så drog till maten med ida det var riktigt god mat idag,inte för att det brukar vara det och för att jag brukar äta. min morsa brukar fråga mig om jag äter,och jag brukar alltid äta något när jag kommer hem,vilket jag inte gjorde idag typ. men ja,sen hade vi svenska och sen slöjd. känns som åratal innan jag blir klar med min efterlängtade fräna skjorta. sen dess har jag fixat med tvätten,och resten setat vid datorn. min msn har verkligen kukat ur,något jag verkligen stör mig på. aja jag orkar inte fixa det logga ut och in igen i min dator bara för att min msn kukar ur!
nu sitter jag iaf här och har grymt jävla tråkigt,kunde haft mycket roligare faktiskt :/ aja livet är som det är,inget man verkligen inte kan göra något åt!


- när jag ser dig,så lyser hela jag upp,för du är den enda som mina fotspår följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0