år sen,men nu är jag väl tebax antar jag?

tjo där,var ett tag sen man bloggade,men haft fullt upp. igår kväll slaggade beckah här,vi hade otroligt kul som sagt. hela veckan har verkligen varit trög,vet faktiskt inte vad jag ska prata om? liksom igår hela dagen var seg,kände mig inte riktigt som mig själv. haft otroligt kul i skolan,kan väl berätta om min vecka,beroende på allting jag kommer ihåg.

MÅNDAG:
skola som vanligt,den var väl rätt bra,mjo dagen var väl seg,var med ida efter skolan vi hade otroligt kul :)

TISDAG:
skola igen,dagen var rätt chill,sovmorgon till 10.25 liksom vem person vill inte ha det? efter skolan var man en stund med jenna,sen pluggade man som sagt.

ONSDAG:
skola,rätt seg dag men ändå chill,6orna kom och hälsade på,kollade profil så satt i musiksalen till kvart i elva,efter skolan,gick jag och beckah till min farmor där vi åt,och sedan drog på konfan,på konfan sjöng vi för bea som fyllde femton,och vi åt en äggfri,laktos & glutenfri tårta med tanke på att jag är äggallergiker & laktos :$ och beckah är gluten,efter det spelade vi spel och hade kul,sen skrev vi fråger till hockey & bandy grabbarna :) efter det drog man till farmor där jag åt smörgås och drack oboy och glodde på tve,först simpsons sen family guy,sedan blev de animal planet,samt att jag drack fanta.

TORSDAG:
skola,rätt seg dag,men ändå awesome tror jag. minns inte ett skit oO

FREDAG:
skola,dagen var rent ut sagt depprimerande.. deppade i stortsätt hela dagen i skolan,kände mig bara nere och inte för jag vet varför,efter skolan hängde beckah med mig hem,hon drog hem och jag började städa mitt rum och sedan kom beckah vid fem och vi fixade oss och drog först till ica och köpte chips och energy dryck,sen tog vi bussen till mellringe och luffa där,sen hem igen,sen bomba vi med kort och sen snackade vi och hade det hur mysigt som helst!

LÖRDAG:
idag var min dag rätt seg om jag får säga det,vakna vid tio beckah sov fortfarande till jag vet inte vad tills vi drog upp och käkade frulle,sedan luffa vi rättare sagt i mitt rum,sen fixade jag mig,och sen drog hon hem. och sen hon drog hem fotade jag på mig själv -.- nolife.com sen så ja sen så har jag spenderat mitt liv vid datorn :$ hahah vilket liiiv. nu ska jag väl fortsätta göra något :P morgondagen blir väl seg,vet fan inte vad jag ska göra,får väl se vad jag hittar på,något ska jag väl hitta på,gör väl svenskaläxan så slipper jag göra den om hundra år!


- jag trodde jag hade glömt dig,och det hela.
trodde mina känslor för dig hade försvunnit,men när jag började tänka på dig.
så insåg att jag har ljugit för mig själv,och mina vänner om att jag glömt dig.
du är kvar i mig,du bor i mig,du vägrar försvinna ur mitt liv.
det känns jobbigt,för jag vill ha dig,men du vill inte ha mig.
det enda jag vill är att få vara i din närhet och höra dina hjärtslag och dina andetag.
få känna mig lycklig.
för jag insåg igår när du gick förbi hur mycket jag verkligen behöver dig i mitt liv.
jag vet inte vad jag ska göra utan dig,jag känner mig vilsen,inte fullt lika glad.
för jag saknar dig känns det som.
för du ska veta,du är så otroligt fin,så otroligt vacker.
det enda jag vill är att vara hur nära dig som möjligt.
jag drömmer om dig varenda natt,varje natt.
jag drömmer om att du älskar mig,att jag är din bara din,och att du är min.
men vem försöker jag lura? du gillar ju inte ens mig.
men du ska veta,varje dag i skolan när du eller dina vänner,när ingen ser så tittar jag på dig.
och vill att du ska titta tillbaka.
men du är så fin för att älska någon som jag.
hoppas du har det bra,för du ska veta att jag tänker på dig varenda dag.
varenda sekund som mitt hjärta slår.
varför måste allting vara så svårt?
du ska veta en sak,jag kommer alltid att vänta på dig,hur lång tid det än tar.
så kommer jag att vänta på dig.
för du är seriöst den enda killen jag vill ha.


lite nya bilder som jag tagit :D









älskar dig bästavän!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0