dina blickar dom blickar mot det kalla

hejsan,skola idag fyfan vad kul jag hade :'o HAHHAHAHA!
men iaf det är kul i skolan haha,maten var typ bra :) men iaf,skolan var iaf kul träffade den saknade klassen.
iaf idag kramade jag typ ihjäl min saknade gummsi :( som jag saknat som fan! skolan var faktiskt toppen. efter skolan gick jag och beckah till ica och köpte choklad och hon köpte fanta och jag cider :$ haha sen nu har vi bestämt att vi ska flytta ihop tillsammans när vi blir stora! vi ska ha katt och hund. haha vi är så söta! sen så gick vi sen gick vi och satte oss i en trapp och satt där och snacka sen gick vi hemått för att beckah var otroligt kissnödig :) haha,men iaf varit hemma ca 1 timma. är helt trött. på onsdag så ska jag på hälsokontroll (y) men jaaa så otroligt nice :$ men iaf har gjort NO-läxan och så. nu ska jag väl kila iväg och äta,eftersom det är mat :) men håller på att ladda ner låtar :) men iaf,ska väl hitta på något. imorgon är det äntligen HEMKUNSKAP!! och vi ska göra pannkakor eller vad det heter :$ men jaa,jag tål ju inte ägg eller laktos. liksom men det fungerar! så otroligt awesome! nu sitter jag här och dunkar till musik till låten Utan dina andetag. iaf skolan gick bra och hade roligt. jag var eviiil på bilden :$ hahahahahahaha,jag är så jävla elak tyyyyyp :$ mihihi! bilden idag var rätt så seg,var rätt så seg gjorde ingenting satt bara och lyssna och rita typ skit lite -.- rita typ ett endaste sträck :$ haha,jag vet så otroligt lyckat! haft spanska och haft engelska. men iaf har haft det bra. skolan var ändå rätt nice :) imorgon är det skola roligt :) nu ska jag gå och äta magen kurrar :) bye,slänger väl in ett inlägg senare :) fall jag orkar :)


- det går så bra att igga dig,du visar nu ditt intresse,haha du är så jävla falsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0