hallon + blåbär = äppelmos?

tjofan,har ingen mobil för att min har kukat ur (: haha ouups,får inte skriva sånt,menmen skit samma! i don't care.. iaf,var på marieberg idag fixa nytt kort,me abonemang,aja shit the same,och handlat lite. nu ska jag gå iväg och fixa mig eftersom jag senare ska gå till beckah,och sen ska vi träffa jakob och kanske hans kompis? i don't know. iaf imorgon äre skola. vilket liv asså! kul att äntligen vara tbx,ja eller något sådant lite mysigt. som sagt... detta med dator är inte lika kul längre. man gör typ samma saker om och om igen? varför finns ens datorer.. börjar faktiskt fundera.. men iaf har bestämt helt och hållet att jag verkligen måste plugga plugga plugga.. min mobil kommer inte finnas i min närhet när jag pluggar. för jag måste verkligen fixa allting nu typ. aja,snart äre dags för prao.. hihi,men nu har jag nog ingen stor lust att fortsätta sitta och blogga? har viktigare saker att fixa.. ska fixa mig och göra mig i ordning,platta håret och sådant skit. sen så ska jag dra till beckah sen blire jakobtaaajm. hehu,roligt att man hittar på nånting iaf så man inte sitter och typ ruttnar? aja,det var typ allt jag ville säga! måste bara påpeka att jag har rellativt ont i mina höfter just nu och min rygg. känns som att dom ska dö! ;oo haha,nejmen nu tänkte jag faktiskt kila iväg och fixa mig (: eller något sånt mysigt,innan man träffar jakob & kanske någon av hans polare (: aja,herrå!

- I am stronger than yesterday.
I'm standing on both legs now.
steadily and surely.
no longer can hurt me.
I feel happiness that I've been looking for.
I know how all the wounds begin to heal.
I know how hot I'm getting.
I hope in fact that now I'm free.


bjuder på en smått fin/sexig bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0