när du ler så får du mig att må bra,tänk att få vakna upp med det varje dag!

tjenare :) idag vakna jag typ halv tio,eller något sånt,jag vet inte.
drog upp och så bestämde jag mig för att följa med mina älskade föräldrar ut på marieberg för att byta min tröja som jag fick i julklapp som var för liten,haha. iaf så jag hann inte äta eller något. men skit samma hann inte ens duscha så gick ute på marieberg med skitigthår fast som tur är att jag satte upp det! iaf,vi hämtade farmor som oxo skulle med? sen så åkte vi ut. jag gillar att åka bil. iaf vi åkte ut bytte tröja,sen så bar det hem fast inte så snabbt,utan lämna av farmor sen till lidl,där morsan köpte något med bubbelbad. när vi kom hem gjorde jag inte så mycket. utan vi åt,och sedan testade jag den där grejjen,skit skönt vare faktiskt :O aja,sen har jag fixat mig och tagit kort med min älskade system kamera! iaf nu ska jag väl dra eller något hare bra :) puss på rumpan! :* HAHAH!


- du förstår inte hur det ligger till,hur jag vill ha det. du är en av miljoner,men för mig är du mer än så! du tror det är svårt att få mig. men inte för dig,jag blir knäsvag såfort jag ser dig,och du gör mig lycklig,när ska du inse det? att jag faktiskt älskar dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0