saknar dig helt och hållet,saknar allting med dig du var så underbar.

tjenare,idag har det varit fullt ös,städat som in i helvete,åkt och kastat fett mycke. följde med morsan och farsan till mormors man som är död,hans lägenhet och vi rensa som in i helvete med moster och morbror :D haha hade otroligt kul,följde med dom två gånger till något i mellringe som man återvinner saker eller aah,nu har vi typ massor av grejer här hemma? jag är typ död. har varit fullt upp hela dagen fast kul. nu är jag totalt död. men nu har jag väl inte mer att säga,att jag är skit trött och har bara lust att gå och sova rättare sagt. nu tänker jag väl gå och göra något annat chao :)

- ibland vill jag ha dig mer än allt annat,ibland så önskar jag att du förstog vad jag egentligen har velat i flera månader och som jag egentligen vill,fast ändå inte. förlåt men jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0