tänk om man var lika fin som du♥

hejsan eller något,sitter och har precis druckit upp min oboy,jag är trött och seg i hela kroppen känns det som. känner mig både tom och så... vet inte vad jag ska skriva mer än att imorgon blir det väl att träffa finaste!♥ i helgen kanske muppen jennifer kommer och sover här? otroligt kul,vi har inte träffats på evigheter känns det som även fast vi träffades senast förra året. idag har jag inte gjort så otroligt mycket. sov rätt länge idag även fast jag somna tidigt igår? aja,imorgon är det onsdag.. veckan går otroligt fort snart är det skola igen,gud vad tråkigt -.- liksom vem fan vill tillbaka till skolan liksom? jag har typ panik.. detta år får vi eventuellt flytta ur våra lägenheter för dom ska göras om.. jag har panik med till praon.. det är ju snart dags? jag vet ärligt talat inte om jag får praoa på längbro? om jag inte får det blir det ju sjukhuset i 2 heeeeeela långa och tråkiga veckor.. men skönt att slippa skolan. iaf längtar tills sommarlovet är kommen.. aja,får längta ett par veckor till. torsdag åker jag ut på landet till min "mormor" och morfar där deras nya kök ska jag vet inte och vi ska gratta min kusin eftersom jag var sjuk när hon fyllde. nu ska jag väl skaffa ett liv och göra något helt annat? amen jag vet inte.. hejdå eller något.

-varför välja mig,såra mig djupt och sedan vilja ha mig tillbaks? skaffa ett liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0