VARJE GÅNG JAG TÄNKER PÅ DIG SÅ LER JAG!

tjenixen :D hur är läget? här är det bra fan :D iaf,idag har jag inte gjort så mycket varit med Beckah vi har haft kul :D var ett tag sen vi träffades,men vi har snackat om vilket gymnasium vi ska gå på och så :) jag har bestämt mig tror jag. jag ska nog söka till Elector rockgymnasiumet :D liksom jag älskar ju musik? så det passar ju mig bra :) imorgon ska jag iaf vara med henne igen,vad ska jag mer skriva? iaf,tror jag bestämt mig att söka till Elector :) skolan är awesome,min bror gick ju där. liksom vet annars inte vad jag ska bli :s så nu får det fan bli Elector! fixat och klart. nu vet jag nog inte vad jag ska göra,gå och hitta på något eller så. om snart 1 vecka börjar vi skolan :O jusses vad tiden har gått fort :) men nu ska jag gå och hitta på något. slänger väl in någon bild eller tre :)




sista bilden bevisar vilket gymnasie jag ska gå på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0