Äntligen hemma efter lång sovtid hos Beckah!

Äntligen är man hemma i sitt hem,som sagt har sovit länge hos Beckah och vi har haft kul det har vi =) Som sagt borta bra men hemma bäst! Har saknat min säng något frukansvärt och ikväll blir det tidigt i sängen haft jätte kul med Beckah,mycket skratt,övertrötta tjejer och roliga dagar och kvällar =)Nu är man äntligen hemma och kom hem helt trött och ja,sängen blir det tidigt av för mig,funderar fall man ska gå och lägga sig nu och sova? För jag är så jäklans trött! Iallafall kom hem och vad ser jag ligger på min säng? Alltid som vanligt när min mamma är på stan köper hon alltid något nytt till mig och jag kan säga att det svarta och vita linnet var något jag verkligen behövde!
Nejfan nu taggar jag här ifrån och lägger mig i sängen!

Godnatt!

Och en smexig bild på mig! :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0