FINA BILDER ALF TVINGA MIG ATT TA....










mmmmmmm............. han tvinga mig att knäppa dom här.... han är 4 år och jaa.... han kan slåss,misshandlade mig igår när jag cama för Hannes.... mhmmmm,vilken ball grej han tror han är... mhmmm..... han beundrar min dator och invarderar mtt hem.... mhmmmm,men jag älskar dig alf <3333333333333333333333
typ överdrivarn?... tro mig,jag satt och fick världens jävla skrattattack när jag visa mig för Hannes.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH... bara tanken på att Alf typ misshandla mig... mhmmm.... på onsdag kommer Hannes iallafall wiiiiie =D jaja,jag slänger upp bilder sen på mig och han,och man vet aldrig vad det kan bli för bilder ;3 nejnej,mhmmm.... nu ska jag göra något vettigt,detta inlägget var vädligt ointressant jag vet,men ibland måste man skriva om ointressanta saker som om bajs telexempel! iallafall nu ska jag lyssna musik och vara social på msn hejdååååååååååååå.... ni får lite bilder på mig (:










__________________________________________________________________________________________________

Du betyder så otroligt mycket för mig du ska bara veta,du är allting för mig.
Att leva utan dig skulle jag aldrig klara,du får mig att le och skratta och må bra när allting är jobbigt.
När jag helst vill sjunka genom jorden,finns du där du sträcker alltid ut din hand och bryr dig.
Du visar att jag duger som jag är,och att jag är perfekt på det sättet jag faktiskt är.
Jag kommer aldrig kunna lämna dig på det sättet som jag gjorde,det var fel och du ska veta att jag insåg hur mycket du verkligen betydde och betyder för mig,mer än vad jag trodde och visste då.
Jag trodde du var en helt vanlig kille,men det måste slått mig fel,för nu är du en person som står mig så otroligt nära,och att förlora dig skulle jag aldrig kunna göra,inte en gång till!
Det skulle förstöra hela mitt liv!
Du har byggt upp mig och mitt liv på ett sätt som ingen annan har gjort.
Du finns alltid där,när alla andra vänder ryggen till och inte finns till.
Du får mig att orka mer än vad jag gör,du är bäst det vet du.
I mina ögon är du det finaste jag vet,även fast folk kanske inte tycker det så ska dom veta att den person som du är till mig,det är en person som man kallar för en äkta vän/pojkvän/flickvän.
Om du skulle dö,skulle jag aldrig ta det steget att följa efter som alla andra brukar säga till dom man älskar,dör du ska jag också dö för jag klarar mig inte utan dig.
Nej,kanske är sant att man inte klarar sig utan den personen,men jag kommer stanna kvar och göra dig lycklig utav att leva kvar,och leva för dig!
Du är meningen i mitt liv,den enda meningen jag har!
Och fall jag skulle förlora dig skulle jag förlora så otroligt mycket,du kan aldrig ana!
Du får mig att glömma allt det onda som existerar och existerat!
Du får mig att må så otroligt bra,och jag vill aldrig förlora dig förstå det,du betyder alldeles för mycket för mig för att jag ska kunna förlora dig.
Jag älskar dig och det vet du Hannes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0