förvirrad & vet inte vad jag ska ta mig till!

Rubriken säger allting just nu! Jag är förvirrad & allting snurrar,jag vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig vilsen ensam,liten & rädd.
Men jag tror vad som behövs,jo en stund att sluta sig ifrån datorn & bara leva livet sunt!

Jag är helt snurrig & inget är som det ska just nu,ska försöka rensa allting & hoppas att jag kan börja så snabbt som möjligt igen men just nu mår jag inte bra & är helt förvirrad,& vet inte vad jag ska ta mig till! Så jag behöver komma bort från bloggen ett tag & rensa mina tankar det ska jag göra!

Vi hörs,slänger in en bild så får ni något iallafall,inget illa menat med att sluta blogga just nu men jag är så otroligt förvirrad & orkar inte skriva mer här,det gör ont & alla minnen jag behöver rensa skallen & lägga saker på rätt plats & känna efter fall allting är okey tills jag börjar blogga igen!

Ta väl hand om er,är väl borta en månad eller något det är väl det jag känner att jag behöver,vi får väl se om jag kan hålla det för just nu är allting helt galet & vill helst bara försöka rätta till allting & lägga allting på rätt ställe så!

Ni får några bilder men ni ska få se hur jag ser ut med & utan smink!

UTAN:


MED:


HÄR KOMMER LITE RANODM BILDER:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0