Jag gav aldrig upp dig när du försvann,långa dagar blev till nätter sen till år .

Tja! ja det var väl ett tag,asså har haft fullt upp jaja,igår iallafall så var jag på stan & träffade ida,riktigt trevligt var det! gick runt & dog i värmen haha,& köpte jordgubbar det gjorde vi & jag kan säga jag har aldrig mått så bra som jag gjorde igår! haha,jaja efter att varit med Ida på stan så åkte jag hem med en buss & i bussen var det verkligen kvavt,snälla kan som inte ha ac där eller vafan det heter? näää varför det är ju dumt..... jag menar man dör ju inte liiiite? & när solen steker på som helvete så äre ju inte direkt nice! iallafall efter att kommit ur den dära kvava bussen så gick/sprang jag hem där jag bytte om till bikini & cyklade iväg med Johanna till hästhagen där Jocke & Pelle väntade,så drog dom efter en halvtimme eller något.. så jag & Johanna var själva men det var riktigt roligt =PPPPpppppPPPPPpppp så solade vi ett tag tills jag sa att jag ville bada & svartån ligger ju där så vi tog oss ner dit & kände på vattnet skönt vare så vi badade i det otroligt vackra vattnet! HAHAHAH! Johanna kalla mig badkruka men det var så jävla äckligt på botten så ord inte går att beskriva! Iallafall sen efter det så satt vi ett tag & solade tills det började regna då vi cyklade hemåt! Haha,på vägen till hästhagen satt jag & sa massa saker & en kille cyklade bakom oss,tror han tyckte jag var störd haha för när jag kolla bak så flina han & skrattade. HAHAHAHAH! ah,men det är molnigt på himlen nu men det funkar väl! blir väl att jag letar fram någon tjussig film som jag checkar på! iallafall färg har man dessutom lyckats fått,jamen såååå trevligt!!! :D:D:D:D:D Aja,vi ses nästa gång jag skriver något!

- Så jävla jobbig man får bli! Snälla får man inte vara vän med vem som helst på facebook?
Nää tydligen inte! Seriöst sitt & sura för att jag är vän med han.. Men som sagt har tagit bort han!
Så då kan du väl ändå vara glad?! Näää vi ska sura på osv -.-'' SÅ JÄVLA JOBBIG!
Funderar skarpt på att ta bort min facebook... Man får ju ändå bara skit för att man har det!

- Har gått genom livet med en övertygelse
Att jag satt något spår
Som har haft betydelse
Aldrig besvarad aldrig tillmötes
En kärlek så varm utan den vilket öde
Från vinter till vår
Sen sommar till höst
Trots att tiden vart svår så gav kärleken tröst
Hjärtan som slår
Vi står där vi stod
Minns det som igår
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog

Varje gång är som den första gång vi sågs

Även om det är över nu
Allting har förändratas men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser jag klart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0