LÄR DIG LIVETS STORA GÅTA: ÄLSKA GLÖMMA & FÖRLÅTA!

Hejdär,det var bestämt att jag idag & en vecka framåt skulle vara med min lilla amanda,men hon har tyvärr blivit sjuk ): men åååh,gummsan då! vi tar det någon annan vecka på sommarlovet,för detta ska bli av! Iallafall någon gång i veckan ska man förhoppningsvis träffa Hannes! Aw,nejmen vad ska man skriva? Finns typ inget att skriva,inget viktigt iallafall,solen är borta & molnen är framme,något regn vet jag inte om molnen klarar eller lyckas tryckas fram! Det enda jag går & väntar på är ett riktigt åskväder med massa regn som kommer ner från himlen. Jaja,alltså jag är grymt trött kan jag säga,men vad beror det på? ;$ Haha,nej det ska vi absolut inte tala om!
Sommarlovet är tråkigt,finns ingenting att göra! Men jag hoppas att värmen kan komma tillbaka så jag & Johanna kan ta cyklarna & cykla bort till hästhagen där vi kan sola & bada & bara ha det gött! Jag hoppas verkligen på det,trotts att bottnen är grymt äcklig ska jag försöka bada mer! Iallafall har väl inte något så viktigt att berätta?!

Eller jo kanske c: Var iallafall hos Johanna någon dag vi låg & vi skratta så magarna gjorde ont & tårarna trängdes fram & rann över! Haha,har aldrig haft så kul,vi låg & prata om allt mellan himmel & jord,från killar till massa minnen,vi skrattade & gjorde massa ljud,det blev så kul! Johanna gjorde massa grisläten som vi sedan låg & skratta så otroligt mycket åt,låg & lyssnade på musik & bara pratade massa minnen! Haha,gud vilken eftermiddag det var,det kan jag kalla att det var länge sen! Iallafall det kan man verkligen känna att man saknar,alla dom gånger vi var med varandra från typ 9 på morgonen till 9 på kvällen eller något varje dag,lekte det gjorde vi hela tiden! Man saknar det något otroligt,men på ett sätt så kan vi inte förstå hur vi verkligen orkade med allting.

Jag menar,kan ni förstå att när man var mindre,hur sprallig man var?! Det är så otroligt sjukt att ord inte finns,men iallafall jag hoppas solen iallafall kan komma fram i veckan,för det vore otroligt nice! Menmen han tittar väl fram när han känner för det,men jag hoppas att vädret snart blir otroligt skönt,men inte så otroligt varmt så man nästan dör utav värmen! Nej,tycker det kan vara rätt så lagom men ändå varmt! Jaja,jag gnäller hela tiden menmen!

Hör av mig förmodligen imorgon eller något,just nu känner jag inte att jag verkligen inte orkar blogga,men man får väl tvinga sig fram till att blogga,eller vad säger ni? c:







Hannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0