Lite roliga dikter eller ja :)

Blågråa ögon & blondt hår där går tjejen ni aldrig får hon är bruden ni kallar vacker hon är bruden dåld av spackel , magen indragen & ryggen är sträckt, men vem fan kom på ordet PERFEKT ?

Du är ful Jag är kul Du är fackad Jag är packad

En fånig liten dikt av en dumkär liten flicka, Här och nu har du mitt hjärta på en bricka. Ta hand om det eller krossa det, men först ska du veta, Jag älskar dig, så om du behöver någon vet du var du ska leta. Jag finns här, och på dig väntar jag, Och hoppas att du blir min en dag.

Om du ej längre ser mig vallande fåren runt bergen, säg att jag är förlorad, säg att när jag svävade in i kärleken tillät jag mig att förloras och då erövrades jag och blev fri.

Jag älskar dig mer än någon annan människa. Jag vet att du också en dag kan älska mig. Kan du det?


en pojke sa till sin pappa: pojken ; pappa? jag har knullat farmor. pappan svarade ; nemen det har du inte? pojken ; jo , för knullar du min mamma så knullar jag din!


Dikter kan vara den brutna människans ensamma rop på hjälp i natten, ett skrik från ett brustet hjärta, ett budskap från en själ som inte orkar längre. Dikter kan också vara ett uttrycksform för mörka sinnen i ensamma stunder, ett sätt att lätta lite på sorgens raseri i ens sårade inre. De här sorgliga dikterna tillägnas alla dystra och ensamma människor.


Sluta aldrig hoppas Sluta aldrig be Sluta aldrig drömma Under kan ju ske.


En gång i drömmen skymtade bilden förbi av den jag älskar. Sedan den gången går jag alltid hoppfull till vila.

Att bevisa hur jag känner verkar vara omöjligt,Att beskriva känslorna med ord tycks göra det löjligt. En kärlek som min för dig, är unik, Med ditt leende gjorde du mig rik.

Jag gav honom min själ och allt det jag ägde var hans. Jag har ingen flock att vårda ej heller något annat värv. Det enda som styr mitt liv är kärleken.

Bara att få se ett sådant vackert ting som blod forsa ut från en hatad kropp är kärlek. Att få höra ett sista rop på hjälp med den rösten som plågat dig livet igenom. Att få titta in i dem två tomma, hatade ögonen när dem ber om nåd. Att ha makten över något som har haft kontroll över dig så, så länge. Att få döda, mörda, slita en hatad i stycken. Små, små stycken.

Svårt att leva, svårt att dö. Svårt att skita i en meter snö!

Haha,hittade lite roliga dikter! HAHAHAH,nästan så jag dör!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0