Men sen tröttna jag direkt,vilken äcklig andedräkt,hans irriterande tics,han är royalist.

OM DIG
1. Namn - Josephine
2. Bor - i Sverige
3. Syskon - Robin
4. Ålder - 15
5. Född - 1 juni
6 Ögonfärg - Blågråa
7. Längd - 1.63
8. Skostorlek - 40-42
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Tvilling
11. Hårfärg - Slingat blondt överhår med vinrött underhår
12. Födelseort - Närke

DAGENS..
1. Låt - Veronica Maggio-Nöjd? och Eric Amarillo-Om sanningen ska fram
2. Saknad - Hannes,Gumman,Farfar och storebror Robin
3. Kläder - Jeans shorts,bh och trosen,vitt linne och en skjorta
4. Smink - Solpuder,svart ögonskugga,mascara
5. Underkläder - Vitt och röd/rosa med Love text på
6. Mat - Ostfralla,kycklinglassagne,banan
7. Köp - Inget
8. Göra sen - Soooovaaa!
9. Godis - Inget
10. Pinsammaste - Ingenting

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Oja,jag älskar det sååå mycket att jag måste spendera hela dagen för det.............. NOT!
2. Tycker du om godis - Gott ibland.
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Äter knappt det längre.
4. Äter du oftast nyttig mat - Olika
6. Är du stark - Jätte stark
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Har muskler i hela kroppen? o.o
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Funkar väl.
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Ja
11. Är du nöjd med ditt förnamn - NEJ!
12. Du tycker att du själv är smart - Ibland
13. Vad är det sämsta hos dig - Inget som jag själv tycker.
14. Vad är det bästa hos dig - Jag är mig själv.
15. Har du bra självförtroende - Sådär
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn?- Beror på
17. Du tycker om att vara med killar - Beror på vad det är för killar också.
18. Känner du dina grannar - Dom flesta.
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Rödrosa och vit
20. Använder du BH varje dag - Ja? Nej duvet,jag går runt tuttelös!
21. Svär du ofta - Yes I do.
22. Gillar du skolan - Det beror på vad det är för lektioner osv.
23. Har du någon gång skolkat - Vem har inte? Fast det var världens tråkigaste lektion så.
24. Spelar du något instrument - Ja,gitarr
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Självförsvar,räknas det? Om det inte gör det så kan jag säga att jag och sporter/aktiviteter inte direkt gillar varandra.
27. Har du några tatueringar - Ja duvet.
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Jag räknar inte?


BRUKAR DU...
1. Sova - Ja, annars dör jag.
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej?
3. Snusa - Nej?
4. Dricka - Nej
5. Skada dig - Nej
6. Klä dig i svart - Kan hända att jag gör
7. Hata folk - Kan inte hata en människa utan en anledning.
8. Lita på folk - Litar inte på folk utom Johanna,Hannes,Anna och Amanda.
9. Skada dig med flit - Nej
10. Drömma mardrömmar - Ibland
11. Gå i skolan - Ja
12. Gå i kyrkan - Nej,men jag har gjort det när jag gick på konfan
13. Vilja dö - Kan väl hända,men då är det av olika skäl.

NÄR...
1. Åt du senast - Inte länge sen
2. Läste du ut en bok senast - Kommer inte ihåg
3. Köpte du något senast - I fredags
4. Svor du senast - Igår
5. Sjöng du senast - Sjunger nu
6. Klagade du senast - Nyss?
7. Klantade du dig senast - Typ i förrgår eller något sånt.

HAR DU...

1. För många vänner - Man kan aldrig ha för många vänner.
2. Förföljelsemani - Wtf? Vad är det ens,jag är svensk och vet inte vad det är? o.o
3. Någon annan psykisk sjukdom - Kanske det?
4. Skadat någon - Ja
5. Färgat håret - Ja
6. Några piercnings - Öronen och näsan
7. Några tatueringar - Du fråga ju förut och jag sa ja?
8. Egen dator - Yes
9. Gjort bort dig rejält - Haha,kan man lungt säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0