Min andra halva!♥

Du kanske kommer döda mig nu,vad vet jag men du måste fan veta hur mycket jag verkligen älskar dig Amanda! Finns ingen som dig,alla minnen i skolan,alla gånger vi skrattat så vi gråtit ja allting,det gör mig lycklig! Du betyder jävligt mycket för mig ska du veta & du är den som livar upp mig & får mig sådär otroligt knasig! Du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta,du ställer alltid upp för mig i alla lägen,& jag kan alltid berätta saker för dig för jag vet att jag alltid kan lyssna på dig & att du alltid lyssnar osv!
Jag älskar dig Amanda Hetebrij,min andra halva,du betyder så dunder mycket!
Veckan med dig kommer äga så otroligt mycket med dig,mycket skratt & allt!
Jag älskar dig,& vi kan aldrig vara sura på varandra för vi två mot världen!
Du är min bästavän & jag älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0