Om jag kunde ändra på allt så skulle jag göra det..

- Man tror livet ska vara det lättaste man lever,men när väl sanningen kommer fram att livet är svårare än man tror.. Jag önskar jag var liten igen,fanns inga beskymmer och skitsnack existera inte som det bara gör just nu vilket är det jobbigaste som finns.. Man får försöka bita ihop och klara dagen ha ögonen öppna så man inte somnar där mitt framför. Man tror man duger,men det visar snarare att man inte duger ett piss för någon man försöker vara pefekt men allt man gör blir bara fel. Man vill vara som alla andra,man vill inte vara sig själv men hur man än vrider och vänder på allting så blir det bara problem,och man faller lätt i depritioner och försöker ta sig upp utan någon hjälp men när man väl försöker förlorar man hoppet och tron om allting,man tappar tilliten och hoppet om ett fullvärt liv. Man försöker stå på benen men benen bara skakar och man är rädd för att gå vilse man vet inte vart man ska ta vägen,man är rädd och vilsen hela tiden man andas snabbt och går ihopkrupen smutsig och sår finns överallt.. Man tror att allting ska bli bra,man finner någon som man litar men som alltid så blir man sviken som alltid och det jobbigaste av allt är att tilliten för folk har försvunnit helt,kan inte lita på en enda,tror inte ens på det någon säger.. Utan jag låtsas,mitt leende jag låtsas var glad och le,jag låtsas som att jag är lycklig och glad när jag snarare inte orkar mer och mår rent ut sagt jävligt dåligt..

Lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0