7C som blev 8C som efter sommaren blir 9C dom två åren som varit har varit toppen värda,nu kommer det sista året! åh,usch nej jag vill inte. hejja 8C för ett lyckat år till som 9C!♥

sommarlov nu!
kommer kännas både skönt & tråkigt utan min kära älskade klass!
jag menar,min klass det är en klass som man kan kalla som en familj!
vi har så många minnen,både bra & dåliga men för det mesta braiga!
kommer sakna er så sjukt mycket,för ni är några man möter dagligen på vardagarna!
allt prat,allt skratt så vi haft ont i magen alla hyss ja typ allt det roliga vi har hittat på.
alla våra diskussioner ja allting,vi klarar allting!
vi är en familj,även fast vi alla kanske inte har så bra kontakt så är vi ändå en familj!
en mycket bra familj,detta år har varit underbart!
jag hoppas nästa år med er kommer bli lika grymt & underbart!
dom här 2 åren med er,betyder mer än ni anar,ni skapar minnen som man bär med sig hela livet!
kommer kännas så sjukt när vi sedan lämnar varandra,men vi kommer alltid vara en familj!
det spelar ingen roll,för ni är dom som får mig på bäst humör när jag är som nere!
det finns ingen som är som er,det finns bara en klass som oss & det är jag glad över!
jagälskareralla!
stor kärlek till er alla,våran älskade klass 8C,ingen klår oss vi är bäst i vorrt & torrt.
ni gör mig starkare & ni är så jävla guld rakt egenom!♥









fanns ju fler i klassrummet vi är ju en sån stor & härlig familj,men morsan tog inte kort på dom så!
men ja,för det mesta fett fina bilder på mig & andra jossan =DD

ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0