bloggpaus!

halloj! sitter vid denna dator. ska snart dra,som sagt jag hostar otroligt mycket så det t.o.m gör ont. & jag vägrar att ta hostmedecin! usch,fy & blää! jag kan inte ta sånt för då spyr jag upp allting!
jag tänkte säga att i sommar blir det nog inte så mycket bloggande för mig eftersom jag mest kommer hänga med kompisar så jag antar att jag inte kommer sitta något vid datorn utan att jag bara kommer finnas på min mobil eller fb,fast nä. jag struntar i det! i sommar så ska jag försöka hålla mig borta från datorn för att jag behöver fixa saker & sådant!
men jag kommer skriva igen senare (: jag tänkte faktiskt passa på att låta bli datorn & bloggen ett tag framöver känns som att det inte finns något att skriva om längre.
så jag tar en lååååååååååååååång bloggpaus iallafall tills sommarlovet är över (: då börjar jag nog blogga igen,vi får se! men nu ska jag vidare & fixa i mitt rum & göra mig i ordning tills ikväll då min fina bebis kommer!
lägger eventuellt in ett inlägg då & då. vi får väl se men tänkte iallafall inte slösa bort mitt sommarlov på datorn nejnej! ut i friska luften ska jag!
så jag hoppas ni får ett fint & braigt sommarlov som jag kommer få (:
ha det bra!

börjar väl bloggandet igen sådär smått gulligt vid den 22 augusti eller ja,vi får väl se! (;

många kramar & kyssar eran jossebosse! (:




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, tack Jossan!! Du är oxå fin<3

2011-06-07 @ 17:00:35
URL: http://sandrakosan.blogg.se/
Postat av: jossebosse!

tack gumman!<3

2011-06-07 @ 17:14:46
URL: http://bjorklundjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0