:D

Tänkte börja om & se hur långt allting hamnar! Ja det kommer nog bli bra :) Ni känner knappt mig,dags att ändra på det! Så jag sätter igång fullt ös,men kör så mycket som ni faktiskt bör veta om mig! :)

det ni kommer få veta om mig är!
*om mig
*intressen
*musiken
*skolan
*vänner
*ett speciellt minne
*vad kärlek är för mig,vad jag anser är viktigt osv!
*idoler
*favoritidol & band!
*rädslor & fobier
*roliga minnen
*något/någon som står mig mycket nära
*min klädstil
*vad jag skulle gjort om jag hade 1 vecka att leva innan jag skulle dö
*vad jag är mest rädd för ska hända som inträffar mig

ja,detta är nog det ni kommer få veta om mig! :)
ja,men jag sätter igång på en gång med både om mig själv & mina intressen!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0