det åskar,& jag slänger väl in det sista inlägget för denna sommar!

tjaa! det åskar men det har varit grymt fint väder :o jusses,igår somnade jag på mage ute i solen med bikini på mig vilket inte är så himlans skönt när man vaknar av att solen bränner på hela kroppen,så nu är man röd som skjutton! var & bada på varbergabadet idag,& snacka om att det var superskönt! jag hostar som fan! & jag är hes,men lyckat precis innan sommarlovet! & jag är så taggad för jag ska ju på sommarskola,det kommer gå galant & snabbt (: längtar redan tills skolavslutningen,men det kommer kännas så knäppt för detta är snart mitt sista år på mellringeskolan! omg,snart börjar jag 9an,omg det känns helt sjukt menjaaa! kan inte fatta att jag faktiskt börjar 9an. som sagt denna sommar har jag ju planerat otroligt bra kan man väl säga (: en mycket gullig & god vän kommer hit över sommaren! vi ska spendera denna sommar tillsammans (: åh,så mysigt! sitter & hostar,har lite halv längtan till sommarlovet. & jag kan säga såhär,jag kommer verkligen sakna 9:erna något fruktansvärt speciellt 9c :$ menjaaa! kanske för att jaa... precis nej vi ska inte gå in på den saken! men kommer kännas så tomt utan dom :o liksom vi blir störst nu asso vi som går i 8an.. så sjukt! folk säger att 8an är jobbig,visst det är den för man råkar väl ut för riktigt många prov som vi hade ett tag prov varje vecka (; haha,men den var inte så tråkig & jobbig som folk säger! nu hoppas jag på ett toppen sista år med min klass i 9an! åh,det hugger i bröstet när jag vet att detta blir det sista året man går med dom ): så sjukt! jag kommer sakna alla något enormt!


- känns så underbart att ha dig hos mig,vid min sida.
dina sms,dom gör mig så glad,kan inte förklara känslan.
det känns som att vi är gjorda för varann.
jag blir så glad av att bara höra ditt namn eller utav att bara se ett sms från dig på min telefon.
jag känner mig så lycklig,för jag trodde aldrig att det fanns.
för det kan ju vara så att det är kärlek i luften.
om detta är en dröm så väck mig inte för isåfall så vill jag fortsätta drömma.
för du har allt jag någonsin drömt om.
& jag gillar dig,gillar dig för den du är.
jag struntar i hur du ser ut,för du gör mig så lycklig.
jag känner att jag orkar.
& med dig vid min sida så orkar jag mer än vad vi båda tror.
jag hoppas på en framtid med dig för det skulle säga mer än vad du tror.
duvet hur allting ligger till & en dag så hoppas jag på att det är du&jag.
du&jag som vandrar hand i hand,för ärligt så kan jag inte se någon ljus framtid med någon annan än just bara dig!♥


men iaf eftersom värmen låg på så fint & bra igår så tänkte jag slänga in några fina bilder på mig & johannas vattenkrig (; det var svalkande & vi skrattade så vi hade ont i magen & hon misshandlade mig med en pinne.. men schysst tjej men jag älskar henne ändå!<3

mys under en filt samtidigt som vi ringde runt & frågade folk fall dom var bögar eller hade comviq!
haha så otroligt roligt var det (: sen så snackade man med exet martin i telefon,& ja han fick reda på sanningen att jag saknar honom,för det gör jag.
jag menar det kändes så sjukt som att det inte var äkta,jag menar den kvällen är något jag aldrig glömmer.
för när jag låg i hans famn så kände jag mig trygg på något sätt & när han kysste mig ja då kändes det som att jag skulle smälla av. även fast han betedde sig som en idiot så saknar jag honom något fruktansvärt!








jag måste bara få visa den så otorligt fina bränna jag fått! men det ser värre ut i verkligheten ;)
ryggen & benen blev drabbade (;




kanske inte syns så bra på sista bilden menmen det syns bättre i verkligheten(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0