gud kan man sakna en människa såhär mycket?!

jaja,veckan har varit sådär lätt kuligt kan ju berätta kortfattat iallafall sist jag bloggade bar det av till jakob där man först hämtade upp beckah & begav sig senare till jakob där jocke också var,vi kollade film och busade och hade det sådär små mysigt kul och det åskade ju också? haha,mysigt! efter att varit med grabbarna så sov jag hos beckah det blev en rolig kväll/natt med massa buller och brak! vi somnade gott vid halv fem på morgonen eller något. samma dag träffade vi killarna igen då vi var för det mesta ute och sedan bar det hem till mig där vi åt glass och lyssnade på härlig musik. sen har jag varit på sommarskola men har lagt ner det nu så jag är hemma nu. johanna & jag hade en fantastisk kväll men väldigt läskig! ja,men vi hade sådär mysigt & igår skrev jag en berättelse som jag håller på med! åh,så mysigt!
nästa torsdag flyttar världens bästa in här tills den 12 augusti tror jag! åh,så mysigt!
idag har jag väl inte gjort så mycket.


idag,vaknade jag vid halv tolv ungefär,ja det behövdes nog =) iallafall imorgon ska jag försöka vakna skapligt tidigt för att iallafall göra klart No:n & So:n =) hoppas det iallafall blir som jag tänkt mig! nejnu slänger jag nog in några bilder,även på mig så (;

- jag skulle aldrig kunna välja någon annan än dig.
du är en del av mig nu.
& att välja någon annan skulle jag aldrig kunna göra.
för du är det finaste jag har!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0