hoppas detta funkar nu då?... äsch vi testar!

hejsan bloggen,som sagt igår gick det knappt att blogga så jag försöker & tittar om det funkar,funkar det inte då tänker jag seriöst ja.. men iallfall idag fyller min käraste pappa år =DD nu sitter jag här framför datorn & väntar på att allt folk ska strömma in i vår käraste lägenhet & fira min käraste pappa! ja,denna månad det är så mycket. tur att detta snart är över! & då slipper man träffa dom på lääänge,iallafall tills morsan fyller år! ja,det blir skönt det! nu sitter man här på sitt härliga sommarlov solen lyser lite halvt & jag är kissnödig så jag nästan skakar om benen! ja,kanske dags att gå på toa? ;o
nu tror jag att jag tänker gå & fixa i ordning mig (: kommer nog ta lite bilder sen på folket,ja vi får se!
åååhh! om 2 veckor smäller det! träffar min skönaste bästaste & sötaste syster beatrice som ska komma & bo hos mig säkert hela detta sommarlov! åh,hur mysigt är inte det! nej,nu ska jag hitta på något vettigare! ha det bra (:


bild från we♥it.com













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0